Lite frågor till er läsare

Idag fyller min blogg en hel månad :D Skulle än en gång vilja påpeka att det är superroligt med all den positiva respons jag får från er läsare, ni är så gulliga! Jag vill ju såklart  hela tiden bli ännu bättre och göra en ännu mer intressant blogg, och dom enda som kan hjälpa mig med det är ju faktiskt ni läsare.

Så jag skulle uppskatta jättemycket om ni svarade på dessa frågor =)

1.
Hur länge har du läst min blogg?

2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?

Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: mikeliii

1. Hur länge har du läst min blogg?

Jag har läst den ända sen du la ut länken på bilddagboken.. ;)



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

Genom din bilddagbok ^^



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

Jag tycker du är en jätteduktig ryttare och du ger mig inspiration!



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

Du uppdaterar den ofta, och det gillar jag. Man vet att du nästan alltid har något nytt inlägg som man kan läsa! Du skriver också väldigt bra och det är lätt att förstå vad du menar. Du andvänder ett vardagligt språk och beskriver saker utan att krångla till det för den som läser. Sedan gillar jag att du har med massor av bilder, då får man som läsare en större inblick i vad du har gjort. :) Jag kan faktiskt inte komma på något som är "sämst" med din blogg.. :P



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?

Inte vad jag kan komma på just nu ^^

2009-04-13 @ 00:22:12
URL: http://mikeliii.blogg.se/
Postat av: Jasmine

1. Hur länge har du läst min blogg?



Sedan du startade den.



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?



Bukefalos ;)



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?



Att du verkar vara en vettig seriös ryttare.



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?



Mest är alla bilder.

Sämst inlägget om pessoa.

2009-04-13 @ 02:10:16
Postat av: Evelina

1. Hur länge har du läst min blogg?

Kanske sen i fredag? Men jag har läst igenom ALLA inlägg ;)



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv? Genom en vän :)



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

För att din blogg är kanon bra, ditt liv verkar helt underbart... Som en dröm ;) Och att det är jätte bra att du lägger ut olika övningar och tips :) Fortsätt med det :)



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

Jag gillar nog allt, alla övningar hela ditt liv hästarna kanon blogg helt enkelt :)



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?

Ingenting som jag kan komma på för tillfället i alla fall :)



Önskar dig all framgång och lycka i framtiden :) !

2009-04-13 @ 07:24:34
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Caroline

1. Hur länge har du läst min blogg?

I två dar men den är redan en av dom bästa jag har läst eftersom du är en hästmänniska.



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

Genom en annan blogg där du hade kommenterat



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

Din blogg är med hästar i ^^



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

Mest är att du har mkt hästfoton



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?

Du borde lägga upp klipp när du rider alltid kul att se =)

2009-04-13 @ 09:40:36
Postat av: Caroline

1. Hur länge har du läst min blogg?

Inte länge , men den är skit bra



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

Genom en annan blogg där du hade kommenterat^^



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

Bloggen :)



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

Fotona och alla tips om hur du rider och sånt som man kan göra själv sen!



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?

Klipp näru rider skulle vara kul =)

2009-04-13 @ 09:43:12
Postat av: Kristin

1. Hur länge har du läst min blogg?

I tre veckor kanske:)



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

Jag sökte runt lite och hittade den tillslut på bloggtoppen.



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

Alla bra tips och variationen av smått&gott.



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

Tycker om dina paint-illustrationer av dina övningar och bilder, mer sånt! Negativt? Nej.



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?

Kör på i den takt som du gjort hitills, uppdatera ofta, mycket bilder & klipp och tips på övningar:) you go girl!

2009-04-13 @ 09:50:54
Postat av: Sandra

1. I ca 2 veckors tid.



2.Genom en annan blogg där du hade en kommentar.



3.En rolig och intressant blogg om hur det verkliga hästlivet ser ut. Kul att läsa om dina träningspass dessutom.



4. Jag gillar allt, keep on !



5. Jag tycker bara du ska fortsätta skriva som du gör, impulsivt ;) Dessutom är du en riktigt grym ryttare! Lycka till i framtiden!

2009-04-13 @ 09:58:49
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Sofia

1. Jag läste den för första gången när du skrivit i ungefär en vecka



2. Jag hittade den faktiskt på youtube, tittade av en händelse på ett videoklipp du lagt ut och såg att du hade länkat till den!



3. Det är så himla kul att läsa om träningar, tävlingar och allt annat som rör hästlivet! Är personligen oerhört intresserad och blev överlycklig när jag hittade bloggen. Du verkar dessutom extremt duktig så detta bidrar också till att jag läser flera gånger per dag!



4. Allt är bra! När du beskriver träningar och visar videoklipp, berättar om tävlingar och olika hästar etc.



5. Inget som direkt saknas, skulle dock bli glad om du la ut ännu fler videoklipp! Uppdatera ofta!

Blev dessutom väldigt intresserad när du sa att du tävlat Ninja så det skulle jag gärna vilja höra mer om!



Lycka till med allt!

2009-04-13 @ 10:43:09
Postat av: sofia

haha jag ber om ursäkt! trodde verkligen att du tävlat ninja då det såg så verkligt ut om än väldigt osannolikt. du lyckades lura någon i alla fall!

2009-04-13 @ 10:52:24
Postat av: Erika

1. Hur länge har du läst min blogg?



Ganska precis sedan den startade



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?



Jag kmr faktiskt inte ihåg. Tror det var genom en annan blogg, men är inte helt säker.



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?



Jag tkr det är väldigt kul när en ryttare på "hög" nivå bloggar om sitt liv med hästarna. Alltid lika kul att läsa och man kanske lär sig något nytt o.s.v.

4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?



Typ allt, tävlingarna, filmer, "backstage" så att säga ;)

5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?



Fler kort och filmer från när du tränar/tävlar, haha....

2009-04-13 @ 11:00:11
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. sen efter 2 veckor du startade den



2. buke



3. roligt att se hur du lägger upp ridpassen, dina mål, se bilder osv



4. bäst är nog alla bilder och filmer, mer sånt!

sämst är nog att du tex som nu när du skulle tävla nocke så får man inte veta vart..



5. mer bilder & filmer, mer saker hur du tkr om skarpa bett, hur viktigt du tkr de är att sadlar ligger, teknik skydd, hur mkt täcken tkr du dina hästar ska ha, va äter dom? hur mkt äter dom på tävling? hur ser din framhoppn ut på tävl?

2009-04-13 @ 11:39:26
Postat av: Anonym

1. Hur länge har du läst min blogg?

sen du starta den



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

bilddagboken



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

den va bra



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

bäst är att du uppdaterar ofta

sen vet jag inte



5. Vad kan jag göra för att förbättra den

ytterligare, något som saknas enligt dig?



du borde ha mer bilder på din utrustning, de är kul o se

2009-04-13 @ 12:19:46
Postat av: Anonym

Ha en underbar dag! :)



Kram

/Linnéa

2009-04-13 @ 12:43:22
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle också vilja se vad för utrustning du har på dina pållar =)

2009-04-13 @ 13:17:52
Postat av: Jennifer

1. Jag har läst den sen den startade tror jag.



2. Genom länken på bilddagboken :)



3. För att det är så kul att läsa om en så duktig ryttare, mkt man kan lära av :)



4. Att du uppdaterar ofta är jättebra!



5. Hm... Ja, bilder är ju alltid roligt att se :D

2009-04-13 @ 13:21:07
Postat av: Danijela

1. Hur länge har du läst min blogg?

Svar: I en vecka nu ungefär



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

Svar: Genom Stinalee's blogg, du hade kommenterat där.



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

Svar: Rider också och tyckte bloggen var bra.



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

Mest: Alla bilder du lägger ut!

Sämst: Nja, ingenting nästan. Får väl säga uppdateringen fast den är helt OK.



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?

Svar: Lite träningstips kanske?

2009-04-13 @ 13:35:06
URL: http://lifeabout.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. sedan den startades



2. Länk genom din bdb



3. intressant, den är rolig och du skriver bra.



4. Allt är bra!



5. Skulle vilja se din planering, vilka tävlingar du tänkt åka på. och sådär. vad du gör med hästen innan tävling, rider ngt speciellt? badar den? :p pckningslislista. ja you name it..

superbra blogg förresten!!!

2009-04-13 @ 13:49:46
Postat av: Elin

1. det här är bara andra gången jag läser den, men inte den sista ;)

2. jag hittade den hos en annan blogg där du hade kommenterat.

3. skriver bra och om intressanta saker :) gillar att du skriver om dina träningspass.

4. Jag gillar allt med din blogg. Typ dina träningspass och bilder m.m

5. Jag tycker inte att det är något som saknas, men det hade kanske varit kul med lite fler bilder ;) och kanske filmer ;)

kram

2009-04-13 @ 14:14:22
URL: http://elinemittnamn.blogspot.com
Postat av: Smakeupartist

1. Hur länge har du läst min blogg?



Typ en vecka,sen jag hitta den..



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?



Jag tror genom en annan blog lr att du hade kommenterat i min minns inte rikgit...



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?



Är intressant att följa en så ung&duktig ryttare :)



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?



Mest när du beskriver problemem du stöter på med Tex Ulanda och hur du harlöst dom, kul med bilder...



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?



Videoklipp =)



http://smakeupartist.blogg.se





2009-04-13 @ 15:45:00
URL: http://smakeupartist.blogg.se/
Postat av: Elin

1. Hur länge har du läst min blogg?

En vecka kanske(?)



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

Via Pixbox!



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

Det var roligta att läa om dig och dina hästar och se bilder!



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

Alla bilder gillar jag mest :) Sämst?



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?



Den är toppen! :)

2009-04-13 @ 16:17:45
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/
Postat av: Emily

Jag hittade till bloggen genom en annan blogg idag, och började genast prenumerera. Alltid roligt med andra hästboggar och ännumer spännande när det faktiskt är en seriöst satsande ryttare och inte bara en skogsmulle :-)

Ska återkomma med mer feedback när jag läst lite mer.

2009-04-13 @ 19:02:24
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Malin

1. Hur länge har du läst min blogg?



3 veckor



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?



Via en annan blogg.



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?



Jag fastande för att du tävlar på hög nivå men ändå låter hästarna vara just hästar och inte bara "redskap". Dom får gå ute länge, gå tillsamans med andra hästar, ridas ut osv.



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?



Jag gillar att du skriver om så varierade saker. Inte bara hur du har ridit hästen utan även fakta och sådär.



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?



Fortsätt i samma stil men gärna lite mer videoklipp. :)

2009-04-13 @ 19:04:05
Postat av: martina

Jag har läst din blogg i typ tre veckor.



Hittade den via en annan blogg.



För att du skriver bra och jag blev väldigt inspererad av dig och din ridning.



Jag gillar att du lägger ut de övningar du gjort med hästarna, go for it girl!



Fortsätt som du gör idag, det är jäte bra att du har så muycket bilder! :)



2009-04-13 @ 20:29:35
Postat av: Anonym

Bli medlem på freestreet du med!

Samla poäng till presentkort till valfri butik.

Bli medlem här http://www.freestreet.se/?r=7733

2009-04-13 @ 21:45:35
URL: http://isabellaaaaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

1- har läst den ungefär sen den startade! :)

2- bdb

3- för att jag vet hur duktig du är(har sett dig rida massor!!) och för att du är så högt upp i klasserna och man kan bara beundra hur du rider och tar hand om dina hästar.

4- att du skriver så bra saker! lägger ut bilder och gör verligen bloggen rolig!

5- eftersom att jag är helt prylgalen skulle det vara kul om du kunde lägga in lite bilder på din utrustning, ditt bästa tr4äns tillexempel:P sånt är alltid kul! lägga in bild på alla dina tävlingsschabrak!!!! :D

2009-04-13 @ 22:14:39
Postat av: Anonym

1. Hur länge har du läst min blogg?

Sen du startade den.



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

Genom bukefalos tror jag :D



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

Tyckte du skrev interessant, roliga inlägg, uppdaterade ofta. m.m



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

Att du uppdaterar så ofta, lägger in bilder, visar övningarna du ridit. m.m



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?

Tycker du skriver jättebra och gör läsvärda inlägg, verkar vara en klok och vettig hästmänniska som ser till djurens bästa och inte bara som "tävlingsmaskiner". Kul blogg! :D Skulle vara kul om du skrev lite runt om ex. vad du ger dina hästar för foder, hagar dom går i, utrustning du använder m.m

Fortsätt som du gör så kommer du behålla och få fler läsare! :D

2009-04-13 @ 23:45:37
URL: http://hopeandcourage.blogg.se/
Postat av: sandra

1. Hur länge har du läst min blogg?

i ett par veckor, men har läst alla inlägg;)



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv?

genom mikaelas blogg:)



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång?

Du skriver intressanta saker och jag tycker att det är spännande att läsa om dina tävlingar



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

bäst är alla videosar och övningar, kan inte se något negativt



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig?

kan inte komma på något i nuläget, Lycka till i framtiden !

2009-04-14 @ 23:22:14
URL: http://sandra-ellenor.devote.se
Postat av: ELIN

1) ett tag, har läst de flesta inlägg.



2) sökte på google efter "hästblogg" eller nått sånt och fick upp något inlägg på bukefalos tror jag...



3)För att du har ett sånt drömliv, med många hästar och verkar inte ha några begränsingar att satsa på ridningen. Det livet skulle jag själv vilja leva.



4) bilder på hästarna är bäst :)



5)jag skulle vilja ha fler tips! om ridning, skötsel eller vad som hellst. både tips som du kommit på själv, läst eller vad som hellst.



tack för en bra blogg :)

2009-04-15 @ 11:15:31
URL: http://excepcional.blogg.se/
Postat av: Mikaela Andersson

1. Hur länge har du läst min blogg? Ett par veckor skulle jag tro.



2. Hur hittade du den? Genom bloggportalen, genom kompisar, genom en annan blogg osv? Jag minns inte men jag tror det var genom en annan blogg :)



3. Vad fick dig att komma tillbaka en andra gång? Dels för att det finns få "seriösa" hästbloggar,men också för att du är en satsande tävlingsryttare som behållit båda fötterna på jorden. Dessutom verkar du ödmjuk och blandar personliga inlägg med mer "fakta/åsikts"-inlägg. :)



4. Vad gillar du mest/sämst med min blogg?

Jag gillar dina bilder mest, självklart vill jag läsa också men många bilder är väldigt fina :) Sämst, ingen aning men jag lovar att säga till om jag kommer på något:)



5. Vad kan jag göra för att förbättra den ytterligare, något som saknas enligt dig? Jag tycker att du kan smyga in ännu fler bilder :) mest för skojs skull, dessutom känns det alltid roligare att läsa om det finns en bild med. Känns som den väger upp även om det är mkt text. Dessutom lite mer tips och sånt för du verkar kunna en hel del, dela med dig helt enkelt :)

2009-04-16 @ 13:18:01
URL: http://mikaelaandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

1. Jag hittade hit idag men kommer fortsätta läsa! :)



2. Genom att du kommenterade ett inlägg hos StinaLee och såg ordet tävlingsryttare, klickade in mig hit på direkten :)



3. Jag har ju inte kommit tillbaka en andra gång men det kommer jag göra just eftersom du skriver om hästar. Jag satsar dock på dressyren men jag var hoppryttare tidigare och därför blir det intressant att läsa :)



4. Bästa tycker jag är att du just skriver om detta som du gör. Det sämsta har jag inte hittat något ännu.. Bilderna är grymt snygga och det är så härligt att se filmer på er. Somliga skulle inte lägga ut filmer om de river ett hinder eller liknande men det gör du, tummen upp!



5. Just eftersom jag är dressyrryttare så skulle jag vilja se mer hur det ser ut då du tränar dressyr :D

2009-04-21 @ 10:33:24
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Började läsa bloggen idag, hittade adressen på ett filmklipp du har på youtube. Blev fäst i blogen från allra första stund .Jag tycker allt är ganska bra, skulle vara kul med fler videoklipp.

2009-04-24 @ 22:10:49
URL: http://cajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0