Vad kostade mina hästar?

Nu är ni säkert jättenyfikna på vem som gissade närmast på hur mycket mina hästar kostade. Många av er var jättebra på att gissa, men några gissade såklart för mycket (upp till 750 000 :O )samtidigt som några gissade för lite. 

Dom som var närmast var iaf:
Ture -   Smakeupartist
Ulanda -   j
Nocke -   Johanna + en anonym.

Och hörrni, ni som inte visste att Ture och Ulanda kostade lika mycket - bakläxa till er. Det har jag ju faktiskt skrivit 2 gånger, haha! Dom flesta verkade tro att Ture kostade mer än Ulanda, och det kan man ju förstå om man jämför dessa hästar idag, men för drygt ett år sedan när jag köpte honom var han på en väldigt lik utbildningsståndpunkt som Ulanda är i nuläget. Idag är Ture självklart värd betydligt mer än henne, men snart hoppas jag att dom är uppe på samma nivå. =)

Jag vill dock understryka att det inte är jag och min familj privat som har köpt och  äger dessa hästar, utan det är Häst och Sportresor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hehe då kostade alla mina tre lika mycket som Ture ;)

2009-04-23 @ 18:55:25
URL: http://nogg.se/AmandaG
Postat av: Mikaela svarar

haha ja får tacka min c-ponny för att vi köpte honom, det skulle vi förmodligen inte kunnat göra annars :p

2009-04-23 @ 20:32:16
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/
Postat av: j

oj duktig jag var på gissa:) woho

2009-04-23 @ 22:28:55
URL: http://jossipossi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att du vågar dela med dig av denna sortens information. Tycker det var bra priser, spec Ture lär ju ha ökat avseendevärt i värde under den tiden du har haft honom. :)

2009-04-24 @ 14:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0