Dagens ridpass

Red Lizza på volten en stund. En ganska kort stund, men tog några små skutt också. Ska nämligen förmodligen tävla imorgon. Hade ju egentligen anmält till en fälttävlans-tävling, men eftersom jag inte har haft tid att träna varken dressyrprogrammet eller terränghoppning så avanmälde jag. Min lillasyster ska dock dit, så mamma är ju inte hemma. Men sen visade det sig att en tjej i stallet skulle till en hopptävling väldigt nära oss, och jag och Lizza kunde få följa med om vi ville :D Så jag ska se om det går att efteranmäla nu. Lite sent kanske eftersom tävlingen är imorgon, men det är ju värt ett försök! Blir isf bara en LB.


Har promenerat med Wembley också såklart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du tävla? :)

2009-08-21 @ 22:19:28
Postat av: anna-klara

roo gård kanske? :p

2009-08-21 @ 22:35:51
Postat av: Hanna P

Vad synd att ni missar fälttävlan!

2009-08-22 @ 11:11:06
URL: http://www.hannapersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0