Fixat designen

Ah jag blir galen på detta! Har jobbat flera timmar med att försöka fixa till designen på en dator där det såg konstigt ut. När jag äntligen var nöjd så gick jag tillbaka till min dator. Och gissa vad!? Jo nu ser den ju konstig ut på min dator istället! Det är inga stora saker, men jag vill att min design ska vara perfekt ju! Och inte se olika ut med olika webbläsare. Varför gör den det för? =(

Ett par exempel:

Min dator
Mellanrummet är större till vänster än till höger om bilderna. Bilden sticker ut utanför texten.


Den andra datorn

Här ser det ju mkt bättre ut =(



Aja. Nu ska iaf menyn inte vara grå för någon. Om den fortfarande är det måste ni säga till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ser designen ännu konstigare ut för mig?? Allt är grått förrutom där vart texten är! Men kanske beror på att jag använder Safari som webbläsare?

2009-08-18 @ 12:35:05
Postat av: Sandra

Nu ser den jättebra ut! =)

2009-08-18 @ 12:43:04
URL: http://sandrapandras.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej

kul att du gillade mitt inlägg:)

tänkte fråga dig om någon av dina hästar är födda i sverige eller är dom flesta importer?Föredrar du att köpa från tex Holland, Tyskland eller beror det på att du har någon bra kontakt där?(om dina hästar nu är importer dvs)

2009-08-18 @ 15:10:32
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också safari och för mig är menyn och sidorna grå nu :/

2009-08-18 @ 15:38:33
Postat av: Hanna P

du verkar ha nått en närmast omöjlig uppgift här!

2009-08-18 @ 15:40:45
URL: http://www.hannapersson.com
Postat av: Anonym

jag har som den andra datorn har :)

2009-08-18 @ 16:42:07
Postat av: Annsofie

Den ser fortfarande konstigt ut hoss mig, alltså fortfarande grått vid menyn, Jag har mozilla firefox som webbläsare.

2009-08-18 @ 18:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0