Inne i en dålig period

Känner att jag blivit lite dålig på att uppdatera på sistånde... Har helt enkelt inte haft motivationen att skriva. Känner jag mig själv rätt kommer denna brist på motivation förmodligen möta sin motsats snart, dvs. att jag kommer skriva hur mycket som helst. Det återstår bara att se när den perioden kommer, det kanske tar ett tag, det känns så just nu iaf haha.

Ska iaf se till att börja skriva på dom tre rubrikerna jag har kvar snart. Har ju skrivit om "Hur jag rider fram till en tävling"  och "Hur jag förbereder hästarna inför en tävling, samt hur dagarna efter en tävlingshelg ser ut", så det betyder alltså att dom som återstår är "Mina hästar genom tiderna", "Tips för att stärka självförtroendet"  och "Syftet med öppna och sluta". Just det, sen ska jag ju skriva om "Min resa genom hästlivet" också.

Men nu måste jag ut och motionera tre hästar. Sitter fortfarande här med pyjamaströja. Har under morgonen underhållit mig med att kolla på tv, sitta vid datorn och prova måla mina ögonbryn mörka. Det känns verkligen som om jag åstadkommit något idag. Inte! Men nu ska det bli ändring på det!


Just det, det var ngn som undrade hur man gör sånna här animationer. Först och främst måste man ha Photoshop. Har ni det så kan ni läsa hur man gör här.

Kommentarer
Postat av: sara

Ska du inte också skriva om " Min resa genom hästlivet"?

2009-08-06 @ 20:12:45
Postat av: Hanna P

oj jag som tycker att du uppdaterar ofta, kul att det blir ännu mer snart då :)

2009-08-06 @ 20:22:52
URL: http://www.hannapersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0