Ture har aldrig varit snyggare!

Skulle raka Ture idag.  Han är så himla snäll och det gick superbra! ...fram tills jag hade ena frambenet, halsen och lite av ryggen kvar på vänstersidan. Då slutade klippmaskinen att fungera. Kul! Speciellt eftersom jag ska tävla i helgen. Tänk att komma till tävlingen med en halvklippt häst, haha. Då skulle alla bli förvånade!

Det var iaf verkligen tur att jag började klippa honom redan idag, och inte imorgon som jag funderade på att göra. Nu har jag ju tid att försöka få låna nån annas maskin, det skulle jag inte direkt ha haft om den gick sönder imorgon kväll klockan elva (tävlingen börjar ju på fredag morgon). Så det blir att försöka ragga upp nåns klippmaskin nu alltså! Och fortsätta med den otroligt roliga sysslan att raka polle imorgon. Usch det är så tråkigt, det tar sån jäkla tid! I en och en halv timme höll jag på idag, och då var jag ändå inte klar när jag slutade.



Och här slutade klippmaskinen att fungera...


Det såg ut att vara mer päls när den satt på :p

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha Stackars Ture, han ser inte överdrivet glad ut =) :P

2009-08-27 @ 11:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0