Webb tv från Ponny SM

Imorgon sänder dom webb-tv direkt från finalerna i ponny SM i Vetlanda. Snacka om att jag ska sitta bänkad framför datorn, min fd. c-ponny Minstral ska nämligen vara med och hoppa! Önskar honom och Frida all lycka till!!! Dom har haft 4 fel i båda kvalomgångarna och ligger därmed på en delad 9:onde plats inför morgondagens final. 

Världens finaste ponny med hans söta nuvarande ryttarinna. Saknar honom verkligen! <3<3 <3


Tv-sändningarna startar klockan 9 imorgon, och då går Consolation av stapeln. Därefter rider B-ponnyerna sin final, sedan C-ponnyerna och sist D-ponnyerna. Ni hittar sändningarna här.

Och glöm inte att hålla tummarna extra hårt när Frida Mårtensson och The Minestral hoppar! =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Det ska jag göra om jag hittar några (:

2009-08-09 @ 10:06:21
URL: http://cuadro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sitter också bänkad!



Håller tummarna för Frida och Minestral! =)

2009-08-09 @ 10:59:08
URL: http://sandrapandras.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mikaela, det hade varit jäätte bra och skoj om du kunde göra en kategorii med övningar både i hoppningen och markarbetet. Tror att det är mer än jag som hade uppskattat det :)

2009-08-09 @ 12:46:39
Postat av: isabella

det gick ju bra för dom =) vilken fin ponny allså!

2009-08-09 @ 14:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0