Hejsan :)

Ja, nu är jag hemma efter 5 dagar i Portugal. Resan har varit superkul på många olika plan, framför allt ridmässigt (red väldigt mycket, tre lektioner per dag), men också i form av nya bekantskaper osv. Vädret var dock ingen hit, typ regn 24/7, men vad gör det när det finns ridhus och när man alltid kan ha tak över huvudet!

Blev tyvärr inte så mycket foton, men lyckades iaf fånga de två jag tränade för på bild.

Dressyrtränaren

Hopptränaren


Det är allt jag har att bjuda på just nu för nu är det dags att sova. Är hyffsat trött om man säger så! Men imorgon lovar jag att skriva mer och även ladda upp några videoklipp! Bland annat ett där jag rider dressyr på en lusitanohingst. Jag som dressyrryttare är väl ingen hit, men det var iaf sjukt kul! :) Ännu roligare var dock hoppassen, speciellt ett där jag hoppade en korsning mellan arab/fullblod. Kanske lite otippade raser på en hopphäst, men den var faktiskt riktigt fin!

Men gonatt! Som sagt, filmer och en mer ingående text kommer imorrn :)


Kommentarer
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Gud så fin skimmeln var! :)

2009-12-07 @ 00:24:48
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Em

Hej =)



Har funderat på att åka med Häst&Sport Resor till just det stället i Portugal =)



Har innan varit på Irland (i år) och på Skottland (för tre år sen) med er :)



Berätta gärna en massa om stället i Portugal =)

2009-12-07 @ 08:49:55
Postat av: Anna-Sara

Härligt :)

2009-12-07 @ 10:33:23
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

kul :D

2009-12-07 @ 10:49:51
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: linnea

låter som att du har haft en bra resa! den översta hästen såg riktigt läcker ut med :)

2009-12-07 @ 12:32:33
URL: http://hastliv.webblogg.se/
Postat av: Klara

Vet du vad det var för stam på den bruna hästen/ var den kommer ifrån? (Den är otroligt lik en av mina...)

2009-12-07 @ 17:11:37
Postat av: Anonym

varför har han ingen hjälm

2009-12-07 @ 20:27:45
Postat av: JHH

Måste säga att jag nästan har saknat dina inlägg. Du har en väldigt bra blogg som är intressant att följa!

2009-12-07 @ 21:44:49
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0