Dagens ridpass

Red först ut en sväng på Ture. Blev mycket skritt på kalhyggena, men sedan även lite galopp på en grusväg.

Sen red jag en stund på volten. Hoppade två små hinder där jag varierade antal galoppsprång emellan. Pressade honom inte så mycket så det blev 6-13 galoppsprång. Var väl ca 30 meter mellan hindren. Han var superfin i slutet när jag kortade honom, jättelydig och väntade väldigt bra. Efter det hoppade jag studsen sen i förrgår några gånger också. Så det blev ett ganska långt och ordentligt ridpass idag!


Kommentarer
Postat av: Amy

Tycker det börjar bli tid för en ny frågestund!? ;)

2009-06-08 @ 22:02:19
Postat av: Anonym

han har såå härlig galopp!

2009-06-08 @ 23:06:54
Postat av: Frida

Tycker som amy!



Fin bild btw

2009-06-09 @ 13:04:54
URL: http://fridieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0