Gokväll!

Hej allihopa. Sorry för dålig uppdatering idag, har varit i täby hela dagen med några kompisar. Jätteroligt med alla superbra frågor! Hinner dock inte svara på dom idag, gör det imorrn kväll! Måste verkligen gå och lägga mig nu, ska upp jättetidigt imorrn. Eftersom man ställer om klockan inatt, och jag måste gå upp 5 den nya tiden, så blir det ju 4 egentligen. Ska nämligen på tävling med Nocke, Elitallsvenskan omg 2 =)

Kan skriva lite kort om dagens ridpass också. Red ut på Ulanda och Ture. Båda var fina, spec Ulanda känds ovanligt bra! Sen red jag Nocke på volten, lite trimm inför imorrn. Mest lydighetsövningar, mycket avsaktningar och galoppfattningar och sånt.

Men nu måste jag sova, gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till!

2009-03-29 @ 10:24:49
Postat av: tove

jag såg dig i täby igår:P

2009-03-29 @ 19:32:03
Postat av: Anonym

hej:)

ska du på den nationella ponnytävlingen i sundsvall på påskhelgen? för isåfall kanske vi ses för jag och Flizan ska vara med dära:D

2009-03-29 @ 21:42:22
Postat av: Frida

De var galet kul i Täby hihi <3



Du är bäst Mickis :)

2009-03-29 @ 22:21:53
URL: http://fridieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0