Presentation

Tänkte börja med att skriva lite kort om mig själv och om min ridning.

Jag är 17 år och går i tvån i Gymnasiet. I mitt gymnasium kunde man välja en specialidrott, och jag valde då självklart ridning. Det här innebär att jag har vissa dagar i veckan då jag kan rida på skoltid, vilket är väldgt tur för annars skulle jag aldrig hinna med att rida de tre hästarna jag måste rida varje dag.

Jag har ridit sedan jag var... hmm... 6-7 år kanske!? Min tävlingskarriär tog fart ordentligt när jag fick möjlighet att låna en enögd b-ponny med en mankhöjd på ca 120 cm. Hon och jag lyckades nämligen komma 6:a i ponny SM 2002.

Jag har som sagt ridit SM på b-ponny, men även på....


c-ponny


d-ponny


och stor häst


Det är häst jag tävlar just nu. Min bästa häst för tillfället heter Saturnus, och med honom tävlar jag upp till 145 cm. Tävlar både i Sverige och internationellt, och är med i landslagstruppen för Juniorer.

Tänkte även lägga in en presentation av alla mina hästar som jag har i nuläget.

Kommentarer
Postat av: Maria

Samantha <3 Henne tävlade ju jag med ett par gånger :)

2009-03-14 @ 10:43:19
URL: http://wedinmaria.blogg.se/
Postat av: My Behm!

Vilken gullig B-ponny! känner mig nästan misslyckad när jag inser att jag är 12 och har varken ponny eller startat i en lokal tävling!(ska debutera i lokal hoppning i vår, blir nog inte högre än LC men ändå...)

2010-03-27 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0