Dagens ridpass

Red Ture på volten. Inriktade mig mest på mjuk- och lösgörande arbete, för att få bort alla möjliga stelheter sedan tävlingen i helgen, inför tävlingen denna helg. Gjorde mycket öppnor och slutor i alla gångarter. Avslutade med att trava serpentiner i låg form, och efter det en skrittur på asfalten. Ture kändes faktiskt lite stel och spänd i början av passet, men sen var han hur fin och avslappnad som helst!



Nocke red jag inte idag, för min lillasyster hopptränade honom för första gången. Första gången hon hoppade honom över huvudtaget tror jag. Det gick helt ok, även om han stundtals blir lite stark för henne. Jag ska bara rida honom i drygt två veckor till och tävla honom en gång till, sedan ska min lillasyster ta över honom helt och hållet. Så snart är det helt slut på ponnytiden för min del. Både skönt och lite tråkigt faktiskt!



Eller hur ser hon liten ut på honom? :p


Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt att du har en lillesyster som kan ta över! :) Lycka till i helgen!

2009-05-28 @ 09:00:34
URL: http://sarahgustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad lika du och din syster var!

2009-05-29 @ 11:23:13
Postat av: Linda

Hihi, ser hon något för hjälmen? ;)

2009-05-29 @ 15:00:21
URL: http://nogg.se/lindaek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0