Dagens ridpass

Red först Nocke en stund på volten. Ska tävla honom imorrn, så red inte så jättelänge. Hoppade ngra studs på ett ganska kort avstånd (typ 2,30) för att han skulle bli lite snabb i benen. Han kändes bra!


Ja fattar inte hur jag kan se så liten ut på honom. Visserligen har jag ganska korta läder, men ändå, jag är liksom drygt 175 och han är en D-ponny? Aja bara att vara glad för det! :p










Sedan red jag ut Ture och Ulanda. Red en 1-timmesrunda över kalhyggen samt trav och galopp på grusväg. Imorgon ska dom vila, sedan ska jag börja rida dom ordentligt igen. Nu har de fått ta det lugnt några dagar efter Belgien eftersom det var en ganska tuff resa, men nu är det hårdträning på ingång igen!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Härliga bilder :D

2009-05-10 @ 00:06:45
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: lisa

Du ser mycket mindre ut på honom än på ulanda! han är super fin! kram

2009-05-10 @ 09:19:39
Postat av: josefine

för att du har korta läder och då ser inte dina ben lika långa ut på honom;) du kanske har kortare överkropp än underkropp eller något i den stilen också så du inte ser stor ut på d-ponny ändå:) jag är ca 6 cm kortare än du och ser inte heller stor ut på d-ponny men har inte lika korta läder dock:)det är bara att tacka & ta emot, för ponny är bäääst (a)

2009-05-10 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0