Gårdagens ridpass

Glömde skriva om igår, då jag red Nocke. Under den veckan jag varit borta har min lillasyster ridit honom, och då har han endast gått i skogen. Så nu red jag ett pass på volten. Gjorde en övning med små hinder som jag brukar kalla "8an". Man hoppar alltså som en åtta över tre hinder längst meddellinjen.



Hade dom först ganska låga, typ 50 kanske. Sedan höjde jag upp mittenhindret till ungefär 120, men bara med en, ganska diskret, bom. Ville få honom uppmärksam, eftersom han kan vara lite oförsiktig om sina fossingar ibland. Han var superfin och hoppade bra!


Kommentarer
Postat av: madde

hur kommer man in på din privata blogg?

2009-05-07 @ 20:34:38
Postat av: Anonym

Följde inte Rosanna med till Belgien?:) lr var det bara du och din mamma

2009-05-07 @ 22:01:03
Postat av: Mikaela svarar

madde - använder inte den länge, det är däför det är lösenord. Ärligt talat vet jag inte ens vad lösenordet är, haha.



anonym - Nope, det var bara jag och min mamma.

2009-05-07 @ 23:23:39
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0