Dagen ridpass

Idag red Julia och jag först ut en liten runda med Ture och Wembley. Sen red Julia Ture på volten en stund. Hon fick även prova att hoppa honom lite. Det gick superbra som jag trodde, hon är ju jätteduktig på att rida! Det är alltid lika roligt att se sin häst från marken när någon annan rider. Jag tror ingen annan än jag hoppat honom på över ett år, så det var som sagt superkul att se. Tog några bilder, men det funkar tyvärr inte att ladda upp dom nu. Får prova ikväll igen!

Om ni undrar varför uppdateringen är så dålig denna helg, samt varför mina inlägg är så korta och innehållslösa så är det för att Julia är här som sagt. Så sällan som jag träffar henne vill jag hellre spendera tid med henne än att sitta framför datorn och blogga i flera timmar. Så ni får hålla ut tills efter helgen, då kommer min blogg bli som den brukar att vara ;) Hoppas ni förstår!

Kommentarer
Postat av: gm

Fullt förståeligt! :)

2009-10-25 @ 11:57:31
Postat av: Sarah

du var i täbycentrum idag va ? =)

2009-10-25 @ 16:02:30
Postat av: Anna

Jag förstår, det är klart man ska umgås med vänner! =)

2009-10-25 @ 19:51:03
Postat av: Rebecka

Ofta skriver du att du rider en stund på volten, vad är det egentligen? :))

är det en paddock som är rund? =)

2009-10-26 @ 11:49:38
URL: http://rebeckaberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0