Nattat klappat och klart!

Kom precis upp från stallet. Har packat allt inför imorgon och nattat hästarna.

Såhär ser Wembley ut just nu:

Han har blivit bedövad på massa ställen för att försöka släcka och hitta hältan. Tror även att han behandlades på nåt ställe. Var inte själv med och hämtade honom, men mamma sade att det veterinären sa var lite luddigt. När hon i sin tur berättade för mig förstod jag inte mycket. Men om jag förstod det någorlunda rätt så trodde veterinären att det satt i bogen, men han kunde inte behandla det helt om han inte visste hur det uppkom, eller nåt sånt. Sen hade han snackat om haserna också, att det kunde bero på något med dom. Ja, som sagt, jag förstod inte allt! Nu ska han iaf skrittas och travas, och sen ska vi in på skintröntgen (som är en form av röntgen som ger mer detaljrika bilder än vanlig röntgen), för att försöka få en mer klar bild av det hela!


Ture verkade jättetaggad inför helgen... inte! Han verkade mest trött.... Men då är vi verkligen två! Haha det bådar ju gott :p


Kommentarer
Postat av: Linnea

Man får juh verkligen hoppas att han blir frisk nu! Du har verkligen otur med honom...=(

2009-10-08 @ 11:10:23
URL: http://linneaalatalo.blogg.se/
Postat av: caroline

hoppas verkligen att han blir bättre!

Det är så tråkigt när man har en sån fin häst som man tror så mkt på & så får den bara stå =(

2009-10-08 @ 16:17:40
Postat av: Anonym

så hade min häst också, inga vetrinärer fann det riktiga felet och det satt i bogen, han var fram halt. Det enda som kunde fixa till felet var en homeopat, värt att testa om du inte gjort?

2009-10-08 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0