Positivt överraskad

Fick en smärre chock när jag kom hem och kollade mailen - drygt 60 nya mail, och praktiskt taget alla var bidrag till tävlingen! Är superkul att ni uppskattar den, verkligen!

Jag måste bara säga att jag är förvånad - herre gud vad bra ni är på att skriva!!! Helt otroligt, hade inte förväntat mig att alla bidrag skulle vara såhär bra! Jag kan helt ärligt säga att jag efter varje text jag läst hittills varit berörd på ett eller annat sätt, och den är faktiskt inget bidrag jag direkt har kunnat räkna bort. Usch vad svårt det kommer bli att endast välja ut 5 stycken! Fasar redan inför det beslutet...


Kommentarer
Postat av: Moa L

FY fan för dej, sträckläste ikapp från början av bloggen, fastade på det här hoppnings-spelet. Gaaaah! Ska klara nivå 2 nu sen sova ;) Yeah right :P

2009-10-21 @ 23:33:44
Postat av: Alice

Hej! Jag har en fråga som jag hoppades att du kanske kan ta upp som dagens fråga.

Jag ska precis (till helgen :D :D) gå över från ponny till häst. Har du några tips att tänka på? Jag går direkt från C-ponny till 165 så det blir ett ganska stort skutt, vad ska man tänka på för att inte bli ostabil i sin ridning eller höjdrädd när man byter upp sig till stor?

/Alice

2009-10-22 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0