Svar del 1

Har som vanligt endast svarat på hästrelaterade som inte blivit besvarade förrut.


Vad är det för ras på dina hästar? (Lizza inkluderad, även fast hon inte är er längre :P)
Lizza är någon korsning, vet inte med vilka.
Ture och Wembley är holländska halvblod.

Ska du tävla något SM i år?
Har precis gjort =)

Kan inte du lägga in bilder på alla hästarna som står i ert stall, inte bara dina?
Jo det kan jag väl försöka fixa någon dag!

Favoritryttare bland "de stora"?

Svensk som jag är måste jag väl säga Rolf Göran. Han rider så himla mjukt och fint!



Kommer du köpa en ny häst nu när du varken har Lizza eller Wembley, bara Ture, att rida på?
Nej inte i nuläget, men kanske i framtiden!


Hur går det egentligen med Wembley? Är han fortfarande halt? Har ni åkt till någon ny veterinär?
Skrev ju om det igår =)

Hur höga är dina hästar?
Ture är 174 och Wembley ungefär 162 cm i mankhöjd.


Har du ridit på ridskola någon gång? Isånnafall vilken?
Nej det har jag inte!

Hur hinner du både hästarna skolan och bloggen egentligen? vad är tricket? :)
Jadu.. :p Ja vet inte, ja bara gör det liksom. Jag är iof uppe sent på kvällarna typ varje dag, så där skapas det ju lite extra timmar ;)

Hur mår Tessa?
Hon mår bra, mamma rider henne varje dag =)


Ska du ta hem en ny häst på tillridning/försäljning nu efter Lizza? :)
Inte i dagsläget, men kanske nästa sommar!


Vem utav de unga killarna som rider på elit nivå tycker du är snyggast och trevligast? ;-)
Haha ja tror jag hoppar över att svara på denna. Tänk om någon av dom skulle läsa min blogg ju? ;)

Vet du hur det är med Ulanda hos nya ryttaren?
Hon är dräktig med Hip Hop och blir mamma om några månader =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

vill ha oftare "veckans övning"!:) Läser bloggen varje dag, den är bäst=D

2009-09-30 @ 21:17:52
Postat av: Astrid

en till fråga.. vart hittade ni ture och vad hade han gjort innan?

2009-09-30 @ 22:00:44
URL: http://astridstraning.blogg.se/
Postat av: marita

din blogg är bäst :D

2009-09-30 @ 22:10:16
Postat av: anna

men svara på det med killarna!

2009-09-30 @ 22:44:58
Postat av: Anonym

Vi vill höra vilka killar som är snygga ! Du kan väl åtminstone säga top tre !! :D

2009-09-30 @ 22:49:37
Postat av: Ronda.blogg.se- Mode, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Haha älskar svaren från en frågestund ;)



Kolla gärna in hos och var med i min nuvarande tävling, i priset är det produkter från Eskadron! Välkomna :)



2009-10-01 @ 09:20:11
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Lizette är welsh cob-korsning ;)

2009-10-01 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0