-



Varför svarar då aldrig på kommentarerna länge? Det gjorde du ju förrut :(

Svar:
Jag är jätteledsen över att jag inte gör detta längre. Får dåligt samvete över detta ibland faktiskt... Ibland frågar jag mig dock varför jag ska få det egentligen? Den här bloggen är ju något jag håller på med helt frivilligt (i vissa situationer mer för er skull än för min egen faktiskt), och ni läser den helt frivilligt. Bloggen ska ju absolut inte vara något måste som ger mig dåligt samvete. Men det får jag iaf ibland.  

Den största anledningen till att jag inte svarar på så många frågor är att jag varken har tid eller ork att göra det. Jag tycker jag lägger ner aldeles för mycket tid på bloggen bara genom att uppdatera här, tid som jag skulle kunna använda till så mkt annat, tex hästarna, skolan eller kompisarna. På grund av att jag vet att så många läser bloggen, och eftersom många av er verkar så himla gulliga och uppskatta att jag bloggar, känner jag dock att det är värt att lägga ner den tiden. Det finns inget så roligt som när ni skriver något snällt, jag blir lika glad varje gång! Och det känns roligt att skriva saker som folk uppskattar att läsa om.

Visst skulle jag kunna svara på alla era kommenarer, men istället bara uppdatera max en gång om dagen. Fast då känns det som om vissa skulle börja klaga över att jag uppdaterar för lite istället. Det jag försöker komma fram till är att det är väldigt svårt att göra alla nöjda. Det som känns viktigast är dock att uppdatera lite mer, det når ju ut till så många fler. 

Så missförstå mig inte nu, era kommentarer uppskattas verkligen! Men ni känner att ni verkligen vill ha svar på er fråga så rekommenerar jag att skicka ett mail istället för att skriva en kommentar! Som jag har sagt många gånger förut - jag kan inte garantera att jag svarar på era kommentarer, men mail svarar jag alltid på! Sen har jag ju frågestund/dagens fråga med jämna mellanrum också just för att ni ska ha en möjlighet att få svar på era funderingar.

Usch vad rörigt det här inlägget blev. Hoppas ni förstår iaf! Det är jättetråkigt om ni känner er sura och irriterade över att ni inte får svar. Vet iof själv hur tråkigt det är att fråga och fråga men aldrig få ngt svar, det är därför jag alltid svarar på mailen iaf :)

Kommentarer
Postat av: Amanda´s perfekta liv!

Ville bara påminna dig om att det är du som har huvudrollen i ditt liv! Glöm inte det ;D

2010-04-19 @ 23:11:43
URL: http://www.mandihs.blogspot.com
Postat av: Anonym

älskar din blogg!

2010-04-19 @ 23:59:23
Postat av: MLI

Du kan ju alltid svara på någons kommentar ibland, ibland skriver ju folk något litet, men har dom en fråga eller ngt tkr ja du kan ju svara iaf :) tänk på saken!

2010-04-20 @ 08:46:50
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Klara

jaaa lika bra att göra det inlägget!, känns som om att alla bloggare blir så jäkla utsatta när det gäller att prova nya saker. Det måste väl alla förstå att du som ändå rider och tävlar på en hög nivå måste klara av ett bett som faktiskt klaras av (och inte kritiseras) av en massa ponnyryttare.

2010-04-20 @ 08:54:11
Postat av: Jennifer

Fråga, vem gör dina bloggdesigner :)? Dom blir verkligen snygga, och jag är i STOORT behov av en :P

2010-04-20 @ 10:16:47
URL: http://sh00rtiie.blogg.se/
Postat av: Frida

Mikaela svarar faktiskt på mailen ingenting hon bara säger=) Jag mailade henne och fick svar inom 12 timmar =)

2010-04-20 @ 12:24:37
URL: http://fridashastblogg.webblogg.se/
Postat av: Micke

Herregud, inte ska du ha dåligt samvete heller!

Du skriver en skitbra, inspirerande och lärorik blogg och åtminstonde jag är jätteglad över att få följa din vardag.

Förväntar mig aldrig svar på kommentarer om jag någon gång kommenterar, men kan definitvt bli glatt överraskad om jag skulle få ett svar. Klart jag förstår att bloggaren har viktigare saker att stå i än spendera all sin tid på att svara på hundratals kommentarer! :P



Hur som, keep up the good work och få inte dåligt samvete, bloggen är till för dig, och inte läsaren! :D

2010-04-20 @ 14:00:09
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0