Dagens ridpass

Red Lito för första gången hemma :) Red på volten. I början var han superpigg, kunde knappt skritta utan skulle hålla på och studsa och greja. Sen efter ett tag så lugnade han ner sig. Red runt lite i alla gångarter, och kunde inte låta bli att även skutta över ett par sockerbits-hinder. Han var superrolig att rida, otroligt känslig för framförallt skänklarna. Ska bli jätteroligt att jobba vidare med honom, längtar verkligen efter att ta med honom på någon hoppträning. Han är så himla härlig att hoppa!


Sen skulle jag rida Ture lite på volten också, men han hade tyvärr tappat en sko och var väldigt öm, så jag ledde honom några varv istället.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jättefin bild! :D

btw vad är det för ljus liten som är på bild i det tidigare inlägget? :)

2010-04-16 @ 16:33:08
URL: http://szander.blogg.se/
Postat av: Martina

Jätte bra blogg!



Jag har en fråga, jag rider en häst som är riktigt duktig på dressyr. Problemet är bara att hon trippar fram liksom. Om jag har travat lite eller galopperat några gånger så kan hon inte gå lugnt i skritt sen igen. Frågan är då, hur får jag henne att lugna ner sig och sluta trippa? Jätte jobbigt när man ska ha med henne ut på tävlingar!:(

2010-04-16 @ 18:06:19
URL: http://martaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0