Dagens ridpass

Red först ut på Ture en sväng. Som vanligt när jag rider när det börjar bli mörkt, så såg han spöken överallt. Han var väldigt pigg också, gud vilken power han har i sig alltså! Det var iaf en rolig ridtur!

Sen tömkörde jag Zazou för första gången. Det gick faktiskt jättebra, mycket bättre än att longera henne. Hon var väldigt lugn och lyssnade jättebra. I traven jobbade jag mycket med att få henne gå i en så långsam och kort trav som möjligt, så långsam att jag kunde gå i en snabb takt bakom henne. Det var nog väldigt nyttigt för henne, att bara gå i den korta traven och slappna av. Hon har ju en liten tendens att gärna vilja springa ifrån jobbet, men idag fanns det inga såna tendenser alls.











Kommentarer
Postat av: Juse

kul att det gick bra :)

2010-01-14 @ 20:54:32
URL: http://thiscan.blogg.se/
Postat av: Anonym

här är mikaelas lillasysters blogg kolla!! hästdiggaren.blogg.se

2010-01-14 @ 21:05:09
Postat av: Anonym

här är Lilzzaz nya ägares blogg! titta på erngreen.blogg.se !:D

2010-01-14 @ 21:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0