Ingen mer bloggning idag

Förmodligen inte imorrn på dagen heller. För imorrn ska vi ner till... gissa vad... jo, Skåne. Ska prova några fler hästar, och sen ska jag bestämma mig. Är fortfarande intresserad av de förra hästen, men känner att jag skulle vilja ha några att jämföra med.

Så efter imorgon har jag förmodligen bestämt mig för vilken som förhoppningsvis ska bli min nya häst :)

Så länge tycker jag att ni kan ge mig lite fler tips om vad jag ska skriva om i det här inlägget! Det är ju trots allt ni som läser bloggen och vet vad ni tycker är intressant att läsa om :)


Kommentarer
Postat av: erica sirviö-musta

skulle vara intressant att läsa om hur du håller dina hästar friska! :)

2010-03-24 @ 12:43:04
URL: http://rolletolle.blogg.se/
Postat av: Sara

Du får hemskt gärna skriva lite om vad du tittar på när du provrider och vad man kan tänka på. Typ lite tips och råd. Vad man som köpare bör kolla upp och så. ÄVen tips på seriösa försäljnings stall eller gårdar.

2010-03-25 @ 11:36:45
Postat av: Maja

Roligt!

2010-03-25 @ 15:36:05
URL: http://horsiemaja.blogg.se/
Postat av: OrlySofie

Hoppas du hittar någon häst och kika gärna in på min nya hästblogg för att läsa om hopp/dressyr och working equtationhästarna i mitt team :)

2010-03-25 @ 19:52:00
URL: http://orlysofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte blogga från mobilen, bara lite uppdateringar iaf. För din blogg har verkligen blivit jättetrist :( tyvärr alltså, men man vill ju ha lite mer uppdatering...

2010-03-25 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0