Dagen och gårdagen

nu har både amanda och julia åkt hem. Igår red vi en jättehärlig ridtur alla tre, Amanda på lito, julia på Zazou och jag fick låna en ponny i stallet. Vi red ut en sväng i solen och sen tog vi några små språng på en äng som vi byggt upp lite terränghinder på. Zazou och lito verkade tycka det var hur roligt som helst, liksom vi ryttare :) idag red jag och julia på volten, jag på Zazou och julia på lito. Zazou var lite jobbig i början, väldigt på hela tiden. Jag gjorde massor av övergångar längst fyrkantsspåret, vilket gick sådär. Sen i slutet var hon jättefin! Lito såg också fin ut, tycker julia rider honom bra! Det här blev ännu ett rörigt mobilinlägg, sorry för det. :P

Kommentarer
Postat av: Mirjam

låter härligt ju :D haha huvudsaken att man kan läsa ;)

2010-05-16 @ 20:03:38
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Emma

HEj!

Vill bara säg att jag vet var Wembley finns, han tävlade idag!

/Emma

2010-05-16 @ 21:06:06
URL: http://emmmajonasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du syster med Rosanna Zimdahl? elr är ni släkt?

2010-05-17 @ 07:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0