Joeys Grey "Joey"

Såklart måste han också vara med i "mina hästar" kategorin.

En d-ponny som jag har för försäljning åt en tjej i Skåne. Ca 147 cm hög och 8 år, importerad från Irland. Jag var själv med när hon köpte honom faktiskt :) Tror det var för ett par år sedan, då var han knappt riden om jag inte minns fel. Vi fick se när han löshoppade, och jag kommer ihåg att jag tyckte han hoppade jättefint! Nu är målet att tävla lite under sommaren för att sedan sälja honom.

Såld till en tjej vid namn Karolin :)


Måste fixa nån bättre bild, men här ser man iaf hur söt han är :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilken söt ponny!

2010-05-31 @ 23:33:52
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/
Postat av: Fredrika Fritiofsson

Honom har vi prov ridit hos den tjejen som ska sälja honom :D

2010-06-03 @ 10:42:36
Postat av: Emma

Hur mycket ska dom ha för honom?

2010-06-18 @ 10:20:01
URL: http://koiistinen.blogg.se/
Postat av: Christina

Fin ponny. Vi såg honom i Vimmerby i helgen. Var finns han och går det att komma och provrida?

2010-08-03 @ 22:59:47
Postat av: camilla

Vi undrar om man kan provrida & vad dom vill ha för honom :)

skulle du kunna skicka lit bilder/filmer till min mail ?

mvh camilla gustavsson

2010-08-08 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0