Träningsvideor med Peder och Malin

Peder Fredricson och Malin Baryard har ju gjort några träningsvideor för H&M:s We Love Horses-sajt. De handlar om allt från hur man byter galopp till hur man kan träna att hålla en jämn rytm efter hinder.  Tycker de flesta av dom var superbra faktiskt! Några urval:









HÄR kan ni se alla videosarna.

Btw, gud vilka hästar dom sitter på! Gillar framförallt Malins häst, otroligt spänstig. Fast Peders häst är verkligen jättefin den med, den ser så himla mjuk och elastisk ut.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan du berätta nyheten???

2010-05-27 @ 19:25:05
Postat av: johanna

håller med! dessa videos gillas verkligen!

2010-05-28 @ 07:00:36
URL: http://johannasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Elin

De där videosarna var otroligt bra =), kan inte du förklara i ett inlägg hur man byter galopp efter ett hinder ... min mamma säger att hästen gör det efter ett hinder, vanligtvis, men om inte så, äsch jag behöver hjälp =) ;)

Men det jag tänkte på, vilken dålig sits dom har, kan ju inte sitta still i galoppen ;o

2010-05-28 @ 13:04:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Karin

jag tror att det är undicci som malin sitter på... superfin!

2010-05-29 @ 01:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0