Såhär kommer jag att göra

Jag kommer inte ta bort bloggen. Jag har kommit fram till att det skulle jag nog aldrig kunna göra med tanke på hur mycket arbete jag lagt ner på den och hur många minnen den faktiskt innehåller. Dock så kommer det att bli ganska stora förändringar i bloggandet:

- Kommer inte att blogga lika aktivt som innan, utan bara när jag verkligen vill. Förmodligen med lite tävlingsresultat, lite bilder, kanske lite videosar och kanske lite om vardagen. Ibland kanske det inte ens blir ett inlägg i veckan, men ibland kanske jag bloggar flera dagar i rad. Jag vet inte, det blir som det blir helt enkelt, lite då och då...  Så förvänta er inte en regelbunden uppdatering, iaf inte för ett bra tag framöver. Vem vet, jag kanske helt plötsligt får för mig att ta upp bloggandet "ordentligt" igen någon gång i framtiden, men det känns ganska långt bort i dagsläget.

- Sen kommer jag att börja ta bort lite kommentarer,framförallt de som inte är konstruktivt skrivna och som ändå inte tillför varken mig eller er någonting. Ni som skriver dessa uppskattar ju uppenbarligen inte min blogg, så ni kan lika gärna sluta läsa den. Så tycker jag faktiskt!

Kommer i fortsättningen inte att sträva efter så många läsare som möjligt, och är medveten om att oerhört många av er kommer att sluta läsa min blogg nu när den blir mindre innehållsrik. Men det tror jag blir bra, för då kommer dom som ändå inte uppskattar det jag skriver att tröttna, och kvar kommer bara ni genuint intresserade och underbart snälla och gulliga läsare finnas :)

Kort och gott så kommer alltså alla ni som vill att kunna fortsätta att följa mig och mina hästar, men på ett lite längre avstånd skulle man kunna säga!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt att höra! Blev lite orolig där ett tag! :)

2010-10-05 @ 21:05:50
URL: http://ssarahwesslen.blogg.se/
Postat av: Emma

låter jättebra! jag är en trogen läsare som självklart kommer fortsätta att läsa! :)

2010-10-05 @ 21:09:12
URL: http://emmasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det lät jätte bra tycker jag! :)

2010-10-05 @ 21:10:13
Postat av: sara

Härligt att du inte slutar helt! :D Lycka till med hästarna om viinte skulle hör av dej på ett tag :)

2010-10-05 @ 21:12:42
Postat av: rebecka

det låter jätte bra,eftersom det är du själv som bestämmer över bloggen och du ska inte känna en press att behöva skriva bara för att vi vill det! :)

jag tror du gör de rätta och jag kmr alltid fortsätta läsa din blogg!

sköt om dig

2010-10-05 @ 21:41:01
Postat av: Josefin

Låter smart! :)

kommer bli kul att fprtästta följa din o hästarnsa utveckling lite iaf ;)

Lycka till i fortsättningen! Jag kommer iaf att fortsätta läsa bloggen!!

2010-10-05 @ 21:52:37
URL: http://josefinzander.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej, ville bara säga att du är så himla gullig som gör detta för oss läsare som upskattar bloggen så pass mycket :) vill ochså säga att de planer som du har om bloggandet är självklart upp till dig. blev jätteglad bara av att jag läste om att du ville blogga då när du känner för det och att du inte tar ner bloggen, aa det var väl det hihii ;) men som sagt blogga när du känner motiverad för det. Och Tack för att du är världens bästa Mikaela som insperar mig med att "komma tillbaka till hästarna" och hundratals andra med deras ridning och utvecklande om Hästar , TACK <3

2010-10-05 @ 21:56:12
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Låter bra, kommer följa dig i vått och torrt! :D

2010-10-05 @ 21:58:07
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Emelie

Perfekt lösning! :) Jag har dig på bloglovin, så jag kommer se när du uppdaterar =) Vilket jag gillar, då får man något att se fram emot och längta efter!

2010-10-05 @ 22:04:59
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Stella

Gud va skönt din blogg är bäst jue <3

2010-10-05 @ 22:06:22
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

det låter mycket bra tycker jag! en blogg med bra inlägg är så mycket mer läsvärd än en utan substans

2010-10-05 @ 22:38:43
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: JHH

Jag tycker du fattar ett klokt bestlut efter din egen vilja :) Bloggen skall inte ta över livet totalt och inte andras viljor heller. Kommer att följa din blogg och läsa inlägg då du uppdaterar :)

2010-10-05 @ 22:41:33
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: pernilla

Låter skitbra! det är viktigt att det är kul att blogga!

2010-10-05 @ 22:57:51
Postat av: Hanna

hej hej jag har en fråga som inte alls har med detta inlägget att göra:) men vad tycket du man bör tänka på när man ska köpa en stor häst?

2010-10-05 @ 23:17:41
URL: http://xxhannishxx.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

härligt att höra att du kommer fortsätta blogga i alla fall! :D

Jag lovar att jag kommer kika in då och så, mej blir du inte av med ;)

tycker verkligen att din blogg är toppen!

kraaaaaaaaam

2010-10-06 @ 00:18:08
URL: http://johannawithlove.blogg.se/
Postat av: jessica

GUD vad roligt. tack så mycket. kommer o fortsätta läsa din blogg oavsett hur lite du uppdaterar :) Lycka till med hästarna :)

2010-10-06 @ 06:25:47
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Aw tack, vad gullig du är! :)



Bra beslut du kom fram till med bloggen, tror att jag kommer göra på typ samma sätt i fortsättningen. Att blogga (bra) tar alldeles för lång tid när man istället kan vara en extra stund hos hästarna eller träffa kompisarna istället...

2010-10-06 @ 07:24:26
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Tycker det låter bra. :-)

2010-10-06 @ 07:59:42
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det låter kanon tycker jag :)

Bra beslut, tack för det !

2010-10-06 @ 10:09:31
Postat av: Miss AC

Tycker det låter som en jätte bra idé. Du bloggar ju för din egen skull inte för oss läsare =) Här är iaf en som kommer fortsätta följa din blogg!!

2010-10-06 @ 11:01:47
Postat av: Filippa

Så bra! Din blogg är en av de få hästbloggar jag läser med behållning. Jag är äldre än du, men du verkar så smart och mogen, och skriver så bra och vettiga saker, så jag hade faktiskt saknat din blogg om du slutat skriva. Jag stannar def trots mindre uppdatering.

2010-10-06 @ 12:23:30
URL: http://filippashastliv.blogspot.com
Postat av: Ida A

Jag kommer nog fortsätta läsa din blogg ändå, tycker det är väldigt roligt att läsa om dina hästar och träningar och sånt! Hoppas verkligen att du fortätter lägga in lite olika övningar ibland, de brukar vara bra! :)

2010-10-06 @ 13:27:43
Postat av: Ellen

Klok beslut, kommer dock va tråkigt att inte läsa så mycket då de är väldigt inspererande att läsa om dina träningar m.m.

2010-10-06 @ 14:34:11
Postat av: Anonym

Skönt :D

2010-10-06 @ 15:35:51
Postat av: Josefine

Yihooooooo! :)

2010-10-06 @ 16:24:39
Postat av: Felicia w

kommer fortsätta läsa ändå.. :)

När avslöjar du bloggtävlingen? :d

2010-10-06 @ 16:51:36
Postat av: my

Det där låter ju superbra för dig! Och för mig, jag är så himla glad att du inte slutar helt :D Jag tror att MÅNGA kommer fortsätta läsa din blogg, jag är iaf en av dem :D

2010-10-06 @ 16:59:59
URL: http://myalfredo.blogg.se/
Postat av: rebecca

ooooh, vad bra att du inte tar bort den! skitsamma om du inte bloggar så ofta. Desto gladare blir man nr man ser att du har gjort ett nytt inlägg! Jag älskar din blogg så kommer följa den vilket som! :) puss

2010-10-06 @ 17:36:05
Postat av: Anonym

JAAAA DU ÄR BÄST!!!

2010-10-06 @ 19:26:24
Postat av: Anonym

De låter toppen :D Alltid lika roligt att gå in på din blogg, om inte du uppdaterat får man väl kolla bak i tiden ;) hihi

2010-10-06 @ 21:10:14
Postat av: Linda

Gör precis som du känner! jag älskar din blogg och kollar alltid efter dina uppdaterade inlägg på bloglovin. Jag är jätte glad att du inte slutar blogga helt dessutom kommer jag bli ännu gladare nu när du har gjort en inlägg. Hoppas det kommer uppdateringar om Ture (: för vi alla vill veta hur han mår o.s.v (:

Dessutom inspirerar du mig, du är verkligen skitduktig på det du gör! Puss och kram

2010-10-06 @ 21:17:52
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: Emblem

Vad härligt att du har hittat den lösning som passar dig :)

2010-10-06 @ 23:58:13
URL: http://emblems.blogg.se/hast
Postat av: En mammas blogg

Jag har ju precis hittat hit, så du kan ju inte sluta nu! Är gammal hästtjej och började direkt drömma mig tillbaka till mina år i stallet när jag läste dina inlägg. Håller tummarna för att du fortsätter och kommer njuta tills du inte vill skriva längre. Sjukt fina hästar du har! :)

2010-10-07 @ 00:11:32
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Sofie

Jag kommer INTE att sluta läsa din blogg bara för att du uppdaterar mindre. Jag tycker du tar rätt beslut!!



Kram på dig & hästarna

2010-10-07 @ 08:42:22
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Fanni

Har läst din blogg sedan början och tycker du fattar helt rätt beslut! Du ska blogga för att det känns bra och ger dig någonting, inte för att tillfredställa en större anonym massa :) Ha det bra!

2010-10-07 @ 10:20:07
Postat av: Katrinne

Det var ett bra beslut! Men ska bara göra det man känner för, annars blir det mest ett tvång och det tillför inget positivt. Ser fram emot att läsa din "nya" blogg. Toppen att du tar bort de elaka kommentarerna. De ska inte ges utrymme! Fattar inte hur folk kan lägga ner energi och tid på att skriva en massa skit. De måste må väldigt dåligt själva!

2010-10-07 @ 12:31:42
URL: http://www.ryttarliv.com
Postat av: Madeleine

Det låter väldigt bra :)!

2010-10-08 @ 07:40:58
URL: http://madeleinesstil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har precis hittat till din blogg, underbar, sluta INTE blogga :)

2010-10-09 @ 16:53:48
Postat av: anna

bra beslut!!! det ska ju vara roligt att blogga. men jag är jätteglad att du inte slutar blogga helt, för din blogg är otroligt proffsigt skriven och jätterolig att läsa, så jag kommer självklart att fortsätta läsa, även om du inte kommer att uppdatera lika ofta:)

btw: hoppas att man får se dig och ture ute på tävlingsbanorna snart igen ;) och tack för att du har en så bra blogg:)

2010-10-09 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0