Dags att skriva lite kanske

Här händer det inte så mycket på hästfronten. Idag skulle den första provridningen av Joey ägt rum, men vi var tyvärr tvugna att ställa in den för tjejen blev sjuk. Han ska iaf tävla på söndag. LB LA hade jag tänkt hoppa, i Edsbro.

Imorgon ska Zazou tävla på samma ställe. Har anmält henne till 110 och 120. Ska bli superkul! Och faktiskt skönt att hoppa ett snäpp lägre med henne än vad vi gjort på sistånde, så att vi förhoppningsvis kan få ett par fina, säkra rundor. Framförallt efter avslutningen på förra tävlingen.

Fotograf: Malin Larsson


Kommentarer
Postat av: pernilla

Kul ! :)

2010-09-10 @ 23:20:38
Postat av: Maja

Fyfan vad jag är besviken på dig... Har följt din blogg och sett upp till dig. Sen kollade jag runt lite olika bloggar på nätet och får se det du skrivit här: http://madurskaan.blogg.se/2010/september/jajjamen.html#comment



Kan inte alla bara få hålla på med dom hästarna man vill hålla på med? Nej fyfan, jag tänker inte läsa din blogg något mer iaf!!!!!!

2010-09-10 @ 23:55:26
Postat av: Mikaela

Jag har verkligen INTE skrivit något sådant :S

2010-09-11 @ 00:06:50
URL: http://tavlingsryttaren.se
Postat av: Maja

Jo jag såg inlägget du skrivit nu! Förlåt så mycket, man kanske inte ska tro på allt man skriver :)

2010-09-11 @ 13:02:20
Postat av: Anonym

Varför var inte Lito med? är han halt?

2010-09-11 @ 16:56:26
Postat av: moa

Din blogg är verkligen jätte fin! :)

Och du är suuuper duktig på att rida , ser upp till dig.

Dina hästa är jätte söta också ! (:

Kram!! ;)

2010-09-13 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0