Bättre sent än aldrig!

Just nu är jag än en gång innne i en period då tid är en bristvara, vilket direkt märks på bloggen då den kommer långt ner på prioriteringslistan. Som ni märker går det i perioder, ibland hinner jag uppdatera ganska mkt och ibland inget alls. Just nu ligger det tyvärr närmast inget alls.

Har svarat på ganska många av frågorna från frågestunden, men har fortfarande många kvar. Hade tänkt publicera alla frågor och svar i samma inlägg, så därför kan det komma att ta ett tag till innan allt är klart. Hatar att komma med en tidsgräns som jag inte är säker på att jag kommer kunna hålla, så därför vill jag inte sätta ngn alls. Sorry för det, men svaren kommer att komma så småning om, det lovar jag!

Slänger in lite vardagsmobilbilder igen iaf, tagna mellan 26 mars och igår :)


Nyklippt Zazou




Jag och Ture har publik under ett pass på volten :p


Zazou på tävling






Qubbes första dag hemma hos oss







Turis :)




Skogstur med Luna


Jag och Lito på promenad






Det är så skönt nu när volten inte är fryst längre så att man kan utnyttja den till fullo med massa roliga övningar :)



Härlig kvällsritt i förrgår med Luna


Qubbeeee


Trött Ture?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många hästar har du just nu? :)

2011-05-07 @ 19:37:52
Postat av: Anonym

Nydlige bilder!

2011-05-07 @ 20:30:56
Postat av: matilda

jättekul med bilder :)

2011-05-07 @ 22:10:16
Postat av: Emelie

Så fina bilder! hur hinner du med alla hästarna? hur länge kommer du ha Qube och Luna? Längtar tills frågestunden kommer ut :D

2011-05-08 @ 09:32:33
Postat av: vickan

tycker det är lite kul att alla dina hästar nu är bruna. ganska lik brun också. men de ser väldigt olika ut iaf :) skulle va kul om du la upp exteriör bilder eller där man iaf ser hur alla ser ut. speciellt de nya

2011-05-09 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0