Eller hur är hon snygg? :)

När vi skulle lägga ut annons på Luna märkte jag på att jag knappt har några rid/extriör-bilder på henne. Därför gick vi ner och fotade henne på volten idag. Här är en av bilderna, fler kommer nog upp senare ikväll :)


Kanske lite skillnad sen hon kom hit iaf? Även om hon fortfarande skulle behöva mer av både muskler och hull.

Btw så var hon så himla fin att rida idag! Ibland känner jag mig väldigt korkad som inte köper henne själv... Synd att man inte är gjord av pengar.



PS. Nu har jag inte så många frågor kvar att svara på från frågestunden, så svaren borde komma inom en vecka iaf :)

PS2. Tyvärr har fotografen som tagit bilderna under ingen hemsida vad jag vet, utan om man vill köpa bilder får man maila honom på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Miiikkiiz

Vrf ska du sälja henne?

2011-05-17 @ 17:27:38
URL: http://miiikkiiz.blogg.se/
Postat av: Frida

men Zazou är väl din häst iaf? varför ska ni sälja henne?

2011-05-17 @ 17:34:06
URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är för gullig mikaela. kul att se före och efter bilder :) Jag är ochså tacksam för det blogginlägg då och då, och att du gör det när du tycker det är kul och känner för det. för de inläggen är guldvärda! speciellt, när man ser en förebild som gör ett sånt jobb och sätter hästarna iförsta hand och aldrig ge upp. Då vill jag aldrig ge upp mina drömmar om hästarna.

2011-05-17 @ 18:24:43
Postat av: Lisa

Du är för gullig mikaela. kul att se före och efter bilder :) Jag är ochså tacksam för de blogginlägg då och då, och att du gör det när du tycker det är kul och känner för det. för de inläggen är guldvärda! speciellt, när man ser en förebild som gör ett sånt jobb och sätter hästarna iförsta hand och aldrig ge upp. Då vill jag aldrig ge upp mina drömmar om hästarna.

2011-05-17 @ 18:25:52
Postat av: Lamia / Hästsport

Jättefin :)

2011-05-17 @ 19:11:44
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Astrid

Guud vilket bra jobb du har gjort!

2011-05-17 @ 20:37:47
Postat av: Anonym

Tycker hon e fin , emn fortfarande tanig och omusklad, emn amn akn ve in begära så mycket sådant tar ju tiod och ni har ju inte haft hon så länge heller..

2011-05-17 @ 20:40:54
Postat av: Julia

Jag har undrat ett tag nu hur du gör de där strecken! Är det bara vanliga understreck eller nåt annat? ;)

2011-05-18 @ 12:13:58
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad fin hon blivit! Både exteriör mässigt och till utséénde :) Hon var som en liten söt hårboll från början!

2011-05-19 @ 13:00:50
URL: http://lovisars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0