Läsarfrågor

Fick lite frågor som jag fick på mailen som jag tänkte att jag kunde svara på här:

1) Har du samma utrustning på alla dina hästar eller du har utrustning till var och en?
Vissa saker delar hästarna på, som tex sadlarna. Fast för det mesta har jag olika saker till var och en.

2) Vad har du för märke på din/dina sadlar?
Equipe och Prestige

3) Var har du köpt dina hästar?
Nocke köpte jag på Irland, Ture av en privatperson och Ulanda från ett försäljningsstall i skåne.

4) Vem var dyrast?
Ulanda och Ture

5) Hur har du kommit med i juniorlandslaget?
De ringde upp mig och sa att jag var välkommen på juniorlandslagsträning. Förmodligen på grund av att det gått så bra med Ture på sistånde.

6) När började du tävla mer internationellt? Hur har du tagit dig dit?
Min första internationella tävling startade jag fakiskt så sent som i början av detta år, annars har jag hållt mig till Sverige. Hur jag har tagit mig dit... Hmm.. jag har såklart tränat tränat och tränat. Sedan har jag presterat bra på de nationella tävlingarna, och på så sätt fått möjligheten att även tävla utomlands.

7) Ska du ner till Falsterbo och tävla i sommar?
Jag tror tyvärr inte det. Har inte riktigt koll på hur man kvalar dit, men ska kolla upp det. I vilket fall som helst åker jag iaf till Falsterbo, med eller utan häst (troligtvis utan) ;)


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Nu är jag nyfiken.. Hur mycket kostade dina hästar?

2009-04-20 @ 09:38:02
Postat av: Mikaela svarar

Vill tyvärr helst inte skriva ut exakta belopp här, det känns lite väl privat eller vad man ska säga...

2009-04-21 @ 12:19:10
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0