Utvalda rubriker

Tack för alla rubrik-förslag! Det var svårt att endast välja ut fem stycken, men jag valde dom som verkade mest eftertraktade. Dessa är alltså rubrikerna jag kommer att skriva texter om inom den närmaste framtiden:

"Mina hästar genom tiderna"

"Tips för att stärka självförtroendet"


"Syftet med öppna och sluta"


"Hur jag rider fram till en tävling"


"Hur jag förbereder hästarna inför en tävling, samt hur dagarna efter en tävlingshelg ser ut"



Jag kommer även att skriva en text om "Min resa genom hästlivet", men denna text kommer nog ta ett tag, så den kommer förmodligen inte att publiceras inom den närmaste framtiden.


Kommentarer
Postat av: Hanna P

det här ser jag fram emot :)

2009-07-21 @ 09:14:03
URL: http://www.hannapersson.com
Postat av: Louise Elving

Vet du att alla alla gamla inlägg eller vad man´nu ska kalla det har förvunnit från vänstersidan där man brukade kunna klicka in på olika kategorier. :P

vet inte om du tänkt ha det så eller ej men tänkte bara säga det ifall att. Man vill ju läsa allt, sjukt bra blogg har du. :D

2009-07-21 @ 12:39:54
Postat av: Louise Elving

pinsamt läge när jag såg att de visst fanns där ändå, hahahah .. jaja! :P

2009-07-21 @ 12:40:52
Postat av: Renée

grym blogg! nu saknar jag mina hästar ÄNNU mer.

2009-07-21 @ 13:49:20
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Carro

Skriv om detta först! :D



"Hur jag förbereder hästarna inför en tävling, samt hur dagarna efter en tävlingshelg ser ut"

2009-07-21 @ 15:49:35
Postat av: Lisan

Ser fram emot att läsa om öppna och sluta. Det är ofta endel eller man själv kan sitta och nöta på det, och sen inte kanske veta syftet eller liknande :)

2009-07-21 @ 17:42:55
URL: http://griseknoe.blogg.se/
Postat av: jag

Hur känner du Julia? Lite kul, jag hade min häst hos deras grannar förut, otippat att hon skulle skriva här! :)

2009-07-21 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0