Uteritt med Ture

Kom precis in från en härlig uteritt i vårsolen. Sasha, vår hund, fick följa med också. Hon tycker det är oerhört roligt och springer som en galning. Tur att det är Ture jag sitter på och inte henne. Å andra sidan är hon jätteduktig på att hoppa, så det kanske är synd att hon inte är häst ändå ;)

     
Klickbara bilder

Ska åka till skolan nu. Kommer hem vid tre, då blir det två ridturer till. Hovslagaren var här i morse, så nu har Ulanda alla skor på fötterna också. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken söt hund!! :)

2009-03-18 @ 10:38:29
Postat av: becca

Naaaaaw

2009-03-18 @ 14:29:03
Postat av: Erika

Bra blogg! Jag undrar en sak om designen. Hur lyckades du ladda upp din header? Jag ha försökt att ladda upp en header (alltså inte den jag har), men då har bara halva bildern kommit upp :S Några tips?

2009-03-18 @ 16:49:26
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: ess

varför är hon så himla söt för? lilla sasha^^

2009-03-19 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0