Uteritt med Ulanda och Nocke

Red först Nocke. Han var superpigg och fin! Håller inte alls på att dra ur tyglarna ur händerna på mig så mkt längre.

Ulanda var också fin. Hade graman på henne då hon gärna går som en giraff när man rider ut eftersom hon ska kolla på allt runt omkring hela tiden. Hon var lite spänd  även idag, hon har inte riktigt vant sig än vid att rida ut själv än. Blev mycket bättre i slutet när hon sprungit av sig lite. Då behövde jag knappt använda gramanen. Det är det som är så bra med graman - det är vädligt lätt att reglera hur mkt inverkan den ska ha.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Superrolig blogg! Kul att hitta en blogg med en duktig och satsande tävlingsryttare! Jag kommer att läsa flitigt :)

2009-03-18 @ 21:02:45
Postat av: Caroline

fin blogg :)

2009-03-19 @ 12:00:33
Postat av: rebecca

jag håller helt med Alexandra!

2009-03-19 @ 16:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0