DAGENS RIDPASS DEL 2

Cooling är helt otrolig! Vi har inte lasttränat honom en enda gång sedan i somras när vi köpte honom. Idag när vi skulle åka till rihuset så tog vi lastbilen vilket innebar att det var första gången han skulle få åka i den, och han går RAKT in. Han har ett sådant kanonpsyke, har aldrig haft en sådan cool häst tidigare. Hoppningen gick väldigt bra, han är jättepigg och positiv till allt. Trodde faktiskt att han skulle vara lite mer spänd men han travade, galopperade och hoppade runt utan problem.

Tyvärr så har jag ingen film. Vi har köpt en ny filmkamera och det fungerar inte att föra över filmerna från kameran till datorn. :( Ibland blir jag verkligen trött på tekniska prylar!

När jag kom hem red jag Klumpen på klubbens ridbanor.


I ridhuset..


I lastbilen..


Kommentarer
Postat av: Josefine - hästblogg

Det ser nästan ut som en trailer precis framför hästen :) Hur stor lastbil har ni?

2010-03-10 @ 20:59:02
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0