Filmen från idag


Kommentarer
Postat av: lina

shit som det ser ut när du rider, sänk händerna och hål dom STILLA du stör ju henne hela tiden i munnen

2010-03-17 @ 19:21:28
Postat av: Anonym

Jag tycker det ser jättebra ut! :D Hon landar mjukt och hoppar med jättefin teknik. Skillnad ifrån när du hoppade ture och henne i ridhuset förut tycker jag :)

2010-03-17 @ 20:57:55
Postat av: Rebecca

Måste först säga att Zazou är superfin, men varför har du inte en martingal på Zazou när du hoppar? Hon tar gärna upp huvudet ganska högt framför hindret. Det skulle väl hjälpa dig och Zazou, då du kan få ihop henne bättre och få bättre ryggverksamhet i henne. Jag kanske är helt ute och cyklar men, när min häst gjorde som Zazou när jag hoppade blev det mycket bättre när jag satte på en martingal.

2010-03-17 @ 21:06:26
Postat av: Sabina

Shit va fin hon har blivit!! :D

2010-03-17 @ 21:14:32
URL: http://szander.blogg.se/
Postat av: Malin

Tycker att det ser fint ut, du ska inte bry dig om kommentaren från lina. Verkar som omn hon är ute och cyklar! Vet inte var du ska ha händerna om du ska ha dem lägre:S. Sen är det lätt att stå att påpeka saker från en film men det kan inte är så lätt att rida hästen. Fortsätt som du gör!

2010-03-17 @ 21:41:15
URL: http://mea84.blogg.se/
Postat av: Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

Gillar hennes insällning. Hon otroligt posetiv framför hinder och gör allt för att utföra sitt jobb korrekt. Tror att hon kan bli riktigt bra med lite tid! Keep up the good work !

2010-03-17 @ 21:46:10
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller med Malin, vadå "sänk händerna och hål dom STILLA"?!? Mikaela håller dom ju så stilla man kan, och vart ska hon ha händerna om hon ska sänka dom? Vid knäna eller? Man ska ju ha buren hand, inte sitta och fiffla med dom under mankhöjd? Lina verkar vara riktigt okunnig och riktigt avundsjuk! Ta inte åt dig!

2010-03-17 @ 22:13:57
Postat av: Matilda

Åh! Hon är så sjukt fin... Du har inte lust att sälja henne? ;) Haha :)

2010-03-17 @ 23:11:35
URL: http://swars.blogg.se/
Postat av: Anna

Går inte att kommentera ovan men jag har Soft Up, har haft dom länge och nu blev de hips vips jätteheta. De är inte särskilt lätta och känns som vilka stigbyglar som helst.

2010-03-17 @ 23:43:44
Postat av: Tanja

Zazou har lite skav vid tyglarna va? Det har min häst iaf men jag kan säga ett litet tips :) Man kan sätta fårskinn på tyglarna och ha det när man rider, visst det ser jättetöntigt och fult ut men det hjälper enormt mycket! Sen tar man givetvis av det ex vid tävling osv. Men när man bara är hemma och ska rida så ser ju ändå ingen, och det blir bra efter ett tag när man användt det faktiskt. Jag lovar! :) Testa så får du se!

2010-03-18 @ 01:38:34
Postat av: Tove's Hästblogg

hon ser jättefin ut :D

2010-03-18 @ 08:21:20
URL: http://sunnysolvej.blogg.se/
Postat av: Therese

Å vad fint hon är! Jag tycker det såg mycket bättre ut på denna filmen än från dressyrträningen. Hon ser ut att ha en jättebra o fin form!



Och som flera andra redan skrivit, bry dig inte om den där Lina som skrev att du ska sänka händerna :P hon e säkert bara avundsjuk !!

2010-03-18 @ 09:31:39
Postat av: jennifer

Guud va fin hon har blivit!! Jättebra jobbat. Man blir verkligen motiverad när man ser hur ni utveckals tillsammans;)

2010-03-18 @ 11:59:25
URL: http://nilsmarkjennifer.blogg.se/
Postat av: amanda

ledsen och säga det men den har hemsk bakbensteknik.. Älskar inställningen annars på hästen och de, en aningen het kanske, men annars verkar den snäll och go. men den saknar tekniken, hoppar ju även utan rygg vet inte om det är för att du håller i den så mycket innan hindret, man ska ju hellst lätta ett gallopsprång innan, men jag vet ockå att det kan vara svårt när man har en het/pigg häst jag har en... Men försök tror det skulle hjälpa oerhört..

2010-03-18 @ 17:09:06
Postat av: Linn

Haha, vad mycket "kunniga" människor som läser din blogg xD Det är ju ändå din häst och antagligen är det du som vet bäst vad som funkar på henne! Jag tycker det ser bra ut!

2010-03-18 @ 18:42:52
URL: http://linnochstefano.blogg.se/
Postat av: vickan

vad fina ni är, stor skillnad på henne från när du köpte henne :) tycker att det är otroligt komiskt när folk komenterar och tror att de känner dig och sin häst bättre än vad dina tränare och du själv gör. men man kan faktiskt inte klandra någon för att vara avundsjuk på dig, tror alla är det :)

2010-03-19 @ 08:05:20
Postat av: Anonym

Fin häst! Och vilken fin sits du har! Superfin skänkel!

2010-03-20 @ 19:51:26
URL: http://www.ryttarliv.com
Postat av: Therese

Vad folk ska kommentera och lägga sig i hela tiden. Jag tror Michaela vet vad hon gör och om hon vill ha tips o råd om hur hon ska ha händerna, om hon ska hoppa med martingal, om zazou har dålig bakbensteknik eller inte så frågor hon nog om råd. Jag är helt övertygad att Michaela är omringad av kunniga människor ifall hon behöver hjälp (föräldrar, tränare, kompisar m.m. Tycker det är så tråkigt att läsa alla nedvärderande kommentarer. Man vet oftast vad som är bäst själv för en själv och sina egna hästar.

2010-03-23 @ 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0