Stockholm horse game tredje dagen

Idag red jag ju finalen i "drottningens pris". Han kändes så fin, och rundan kändes så lätt och okomplicerad. Det är nog den rundan som har känts bäst i helgen. Förutom trekombinationen! Usch vad irriterande! Var ett relaterat avstånd från en oxer, 5 galoppsprång fram till kombinationen. Kände att vi kom med lite stora galoppspång efter oxern, och var tvungen att ta en förhållning. Den blev dock lite för stark, och Ture började studsa på något konstigt sätt. Han sköt mig liksom ur sadeln, jag höll verkligen på att studsa av :p Hela rytmen förstördes, så vi rev såklart dom två första i kombinationen.

Jag och Ture har verkligen problem med trekombinationer! Jag lovar, säkert 80% av alla våra rivningar äger rum i trekombinationer. Måste verkligen börja öva mer på det!

Annars är jag som sagt väldigt nöjd med rundan. Ture var jätteduktig, bara lilla jag som klantade till det!


Kommentarer
Postat av: Danijela Andric

Det var en jättefin runda, fick iaf en bra bild :P På alla blev det bra bilder förutom du, oskärpa och allt. Tråkigt haha :)

2009-08-30 @ 20:35:01
URL: http://Danijelaandric.weebly.com
Postat av: Anonym

det såg ju jätte fint ut, han hade ju även korsgalopp där han rev ;p

2009-08-30 @ 20:35:18
Postat av: Linn

jätte fin runda....

2009-08-30 @ 20:54:19
Postat av: Sussie

Fy vad surt, men det var ju en trevlig runda i övrigt iaf!:)

2009-08-30 @ 20:55:01
URL: http://susannakristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var en fin runda! Jag fick en bra bild på dig:)

2009-08-30 @ 21:34:49
Postat av: Mikaela svarar

Danijela - Tack så mycket :D Tråkigt att vi aldrig träffades vid ju! Haha det låter ju trist :p Du får gärna skicka dom till mig iaf ([email protected]), och skicka med prisuppgifter om du vill ha betalt! :)



Anonym - Tack :D Ja det stämmer :p



Linn - Tack :D



Sussie - Ja väldigt :( Men tack så mkt :)



Anonym - Tack :D Åh fick du? :) Du får gärna skicka den till [email protected], och skicka med prisuppgifter om du vill ha betalt!



2009-08-31 @ 00:13:25
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Danijela Andric

Haha ja det var lite tråkigt, såg dig när du gick banan men jag ville inte störa för du såg så koncentrerad ut, jag satt där i mitten iaf. Blev dock utskickade ifrån banan sen fast vi hade fått lov att stå där :(!

Skickar bilden snart, ska bara beskära den för det står ett hinderstöd i vägen :D

2009-08-31 @ 07:32:24
URL: http://Danijelaandric.weebly.com
Postat av: Sofia

synd för nedslagen annars var det en riktigt fin runda :)

2009-08-31 @ 12:33:10
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
Postat av: Elin

smart av dig att gå innanför banken till första hindret, eftersom de va många som fått nedslag och de va en nedförbacke precis innan som du slapp :) vet inte om de va av den anledningen eller inte, men såg bra ut :)

2009-08-31 @ 19:33:49
Postat av: Louise Elving

Måste bara säga att jag verkligen tycker du är duktig, rider s¨å lugnt och harmoniskt, stilfullt och MOGET!

Bra ridet ünder hela meetinget!

/L

2009-08-31 @ 21:16:04
URL: http://aaero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0