Problem-hjälp

Vad roligt att så många har visat intresse för idéen jag hade! =) Det betyder att jag numera har skapat kategorin som heter "Problem-hjälp".



Så du som vill ha hjälp med något problem du och din ponny/häst har; maila gärna till [email protected] och döp mailet till "problem-hjälp". Det kan vara allt ifrån att din häst är springig efter hindren, till att den river med frambenen utan anledning. Ja, vilket problem som helst som du känner att du gärna vill ha tips om hur du ska lösa det. Självklart får du vara anonym här i bloggen, bara att skriva det i mailet isf!

Kommer att ta upp ungefär ett problem varje vecka, tänkte börja på måndag. =)

Kommentarer
Postat av: Klara

hahah, jag verkligen älskar den lilla bannern, klockren! (y)

2009-08-08 @ 23:57:29
URL: http://klaraskrabater.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Ja, jeg syns og at banneren var skikkelig kul!:D Så var det en super ide! :)

2009-08-09 @ 01:57:42
URL: http://svorsken.blogg.no
Postat av: Anonym

Gud va bra!

2009-08-09 @ 14:55:13
Postat av: Problem-hjälp

Min häst har tappat självförtroendet i hoppningen, hur ska jag bygga upp det igen?

2009-08-10 @ 16:11:34
Postat av: caroline

Hejsan du har inget tips på hur jag kan träna så att min ponny lyfter upp bakbenen lite bättre/högre?



2009-08-11 @ 11:16:46
URL: http://carolineerlandsson.blogg.se/
Postat av: lisa

jag har en arab valack på 21år. han är rättså gammal men har hur mycket motor somhälst och älskar när det går fort. är glad för att jag slipper sitta och banka på honom men det är faktiskt llite jobibgt att han är så pigg efter som att det är väldigt svårt att få honom att gå i form i galoppen och traven. han kör bara upp huvudet oc sen så flyger han i väg och är hur glad som hälst medans jag bara blir frustererad när jag inte kan få stop på honnom.



har du något bra tips på vad jag kan göra för att få honnom lugnare och i bättre form?? //lisa

2011-01-04 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0