Hemma igen...

... efter en härlig vecka. Är väldigt trött just nu, har inte sovit mycket på sistånde om man säger så. Har iaf haft en rolig men tuff vecka som varit givande för framförallt mig och Wembley. Hade med honom 3 dagar till träningslägret och Ture 1 dag.

Måndag
Ture uteritt hemma
Wembley ett lugnt hoppass/markarbetespass

Tisdag
Ture tappsko = vila hemma
Wembley ett hoppass + ett dressyrpass

Onsdag
Ture ett hoppass
Wembley lugn skrittur i skogen

Torsdag
Wembley träningshopptävling
Ture lugnt pass hemma på volten


Här kommer massa bilder från veckan:


























En liten film på varje häst håller även på att laddas upp. Nu måste jag dock gå och lägga mig, ska gå upp klockan 5 imorrn för att åka iväg och tävla i Årsta-Runsten. =)


Kommentarer
Postat av: rebecca

fina bilder! :)

2009-06-26 @ 00:00:01
Postat av: Hanna

Woohoo vad skoj med många bilder. :) Hästarna ser fina ut.

2009-06-26 @ 00:21:01
URL: http://hannasvedlundstahl.blogspot.com
Postat av: Therese

Jättefina bilder!:) Gillar Webley jättemycket! =) Vem tränade du för? Hopas det går bra på tävingen

2009-06-26 @ 10:50:56
Postat av: sally

Lycka till på tävlingen! :D

Hälsa hästarna och Rosanna!



Kram Sally

2009-06-26 @ 12:44:26
URL: http://ponnyryttarensally.blogg.se/
Postat av: Linda Näsbom

kolla mitt senaste inlägg på bloggen "Lovely Leona", vad tror om de vita stråna på min 1åring?

2009-06-26 @ 12:57:08
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: Danijela

Jääääääävla skit! Jag trodde du skulle till Årsta-runsten senare när jag var utomlands så nu kom jag inte dit. FAN att jag inte såg det här inlägget tidigare :( ÅH..

2009-06-26 @ 16:38:32
Postat av: Hanna P

dom är så fina :)

2009-06-27 @ 10:40:39
URL: http://www.hannapersson.com
Postat av: Jossan E

Proffs fotografen tror jag har tagit dom där otroligt snygga bilderna ;)

2009-06-27 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0