Norrköping International Horse Show

Det gick jättebra i finalen idag! Var som väntat en tuff bana med många svårigheter. Var bara tre nollor av 40 startande. Fick 4 fel, rev  mittenhindret i 3-kombinationen. Frambommen rullade ner, det var en paralleloxer. Lite irriterande, men Ture var jättefin! 

Är väldigt nöjd med denna helg överlag! Ture har skött sig super och jag red mycket bättre än förra helgen. Är också glad över att han klarar två så pass tuffa tävlingshelger direkt efter varandra. Han kändes lika bra idag som i den första klassen jag startade (om inte bättre), så det måste betyda att hans kondition och styrka är på topp. 

Detta var ju den tredje utomhustävlingen för i år, och nu känns det verkligen som om vi kommit igång ordentligt! Jag ångar att vi inte sket i Lummen och åkte utomlands nu istället. Då känns det som om Ture kunde visat sitt rätta jag lite mer. Nästa tävling blir det iaf debut i 150 om allt går som det ska. Spännande!




Fotograf: Malin Larsson

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud va roligt! Får du komma hem till Wembley nu? :D

2009-05-31 @ 17:24:54
Postat av: Anonym

Mikaela är bäst! =P

2009-05-31 @ 19:29:27
URL: http://flersam.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis till jättefina resultat hela helgen! :) Och lycka till med Wembley nu!



2009-05-31 @ 20:01:50
URL: http://nogg.se/AmandaG
Postat av: Cornelia

Grattis! Ser jättefin ut. :)

2009-05-31 @ 22:02:08
URL: http://corneliaberggren.blogg.se/
Postat av: jessica

vart ska du debutera 1.50? :)

2009-06-02 @ 15:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0