DAGENS RIDPASS

Har inte uppdaterat er med "Dagens ridpass" varje dag men tänkte göra det nu.. :p

Måste börja med att skryta lite över Qulan som har blivit väldigt duktig. Både igår och idag har jag varit på ridklubbens banor och ridit. När vi kom dit igår trodde jag aldrig att jag skulle kunna hoppa upp på henne för hon var mer uppe i luften än på marken. Efter att ha longerat ett tag lugnade hon ner sig så vi har kunnat trava runt där två dagar i rad nu. :D Ett jätte stort framsteg känns det som då den banan är mycket större än den vi har hemma. 
Efter att ha ridit henne fick Klumpen, Gusten och Missan gå varsitt pass på grusvägen. Alla var väldigt pigga och glada. Både Missan och Gusten hoppade runt som kängurur i början, vet inte om det är någon Cardento-gen?! haha.

Cooling var också duktig idag. Han fick bli riden på banan och han tyckte det var jätte kul. Hur pigg och fin som helst.

Cooling

Kommentarer
Postat av: Sisterhood "Tävlingsryttare & Bartender"

Hästen på bilden ser ung ut?



Mvh Sisterhood - En tävlingsryttares och en bartenders vardagsblogg..

2010-03-08 @ 21:30:54
URL: http://www.Siisterhood.blogspot.com
Postat av: Evelina

Haha jag tror det är en Cardento gen då min också gör det ;)

2010-03-09 @ 09:10:36
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah, shit va kul, det måste vara en cardento gen eftersom min också gör det (; vet även andra cardento hästar som gör det xdd

2010-03-17 @ 09:23:17
URL: http://amandaelinaernklev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0