Nepal

Har sett att många undrat var jag hållit hus, och det kan jag förstå. Jag försvann ju väldigt hastigt och lustigt härifrån. Anledningen till att jag inte skrev ut vart jag skulle och hur länge jag skulle vara borta var för att mina föräldrar inte ville det. De menade på att om någon tjuv läste att huset var tomt i två veckor så skulle det innebära stora risker för inbrott. Inte för att jag tror att någon tjuv läser min blogg, men det är väl bara att göra som dom säger haha :p

Jag var iaf med min familj på semester i Nepal. Pappa har fyllt 50 och det var hans present. Vi hade det jättevarmt och bra, det var en intressant resa, väldigt annorlunda mot Sverige på många sätt. Kan lägga in lite bilder när jag kommer hem, har inga på den här datorn.

Btw så vill jag tacka Julia för att hon bloggade här. Tack så jättemycket!!! Tänkt vad tråkigt det skulle varit utan uppdatering alls. Och eller hur var hon duktig!? :D Jag är nog inte ensam om att tycka att hon borde starta en egen blogg! Om ni tjatar på henne tillräckligt mycket kanske hon gör det, den taktiken kör jag på i nuläger iaf haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sådär säger mina föräldrar oxå! var försiktig med att skriva för mycket på nätet.. och har pratat om tjuvar och sådär ;)

2010-03-14 @ 18:19:06
Postat av: ebba

Oj vad härligt med Nepal! :D Bra att du inte skrev ut hur läng d skulle vara borta, man vet aldrig vad det finns för folk där ute :s

2010-03-16 @ 21:08:07
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0