Jag känner mig hurtig

Har precis kommit in från en promenad med Nocke och Ture (eller ok då, det var 40 min sen). Har en häst kvar att motionera - Ulanda. Skulle egentligen bara göra ett toabesök här i huset, men så stog min kära data där på köksbordet och ropade på mig. Kunde inte motstå frestelsen, och fastnade såklart vid den. Usch tiden bara springer iväg. Nä nu måste jag verkligen pallra mig ut, klockan är snart halv 9. Aah ibland orkar jag verkligen inte, tänk vad skönt att slippa gå ut i mörkret och kylan, och bara sätta sig framör tv:n och slöööa... Menmen är man en satsande tävlingsryttare så är man.
 
Tjingeling.


Är jag inte väldigt hurtig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du vara sådär vältränad när ditt gymkort e dammigt?

2009-04-08 @ 21:45:44
Postat av: Anonym

men hurtig är väl ett efternamn? en tjej jag brukar tävla mot heter det och nu skriver du hurtig haha..

2009-04-08 @ 22:12:02
Postat av: Carro

Åhh, verkligen kul att hitta en hästblogg.



Lägger till dig på bloglovin och ifall du skulle gilla min blogg får du gärna lägga till den med. =)

2009-04-08 @ 23:17:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Jossan G

Kul att du äver visar upp din trötta sida ;-) Kämpa på!

2009-07-12 @ 00:50:45
URL: http://www.metrobloggen.se/jozzizen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0