Dagens ridpass

Först longerade jag Ture en liten stund.

Sen red jag Zazou på volten. Idag hade jag graman. Hon var mycket finare än igår! Idag kunde både hon och jag slappna av mer - jag eftersom hon inte låg på bettet hela tiden och hon för att jag iom det kunde rida med en mycket lugnare hand. Jobbade nästan bara med att försöka få henne så låg och lugn som möjligt. Hoppade några småsprång också. Även fast dom bara var kanske 50 cm så kändes det vilken spänst hon har i sprången! Längtar tills vår första hoppträning, hade tänkt försöka vara med på en nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Magda!

Hej! grymt snyggt träns (och häst såklart=D), vad är det för märke? kram

2009-12-07 @ 16:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0