Dagens ridpass

Red Nocke på volten som sagt. Gjorde mycket mjukgörande övningar såsom öppna och sluta. Hoppade även lite småhinder. Han var ovanligt lugn och lydig trots att jag hade vanligt tränsbett. 


Sen red jag Ture en kortis, även honom på volten. Ska åka till Norrköping Horse & Pony Show och tävla imorrn, är borta till söndag, så red som sagt inte så länge. Kanske bara 20 min. Checkade att lydnaden satt där den ska, och tog även ett par en-meters språng. Han kändes ok, stundtals lite hängande i handen kanske, men det blev bättre ju mer tryck jag satte i honom.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till :)

2009-05-20 @ 22:28:21
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0