Home sweet home

Nu var man hemma igen då. Alltså helt hemma, hemma i Norrtälje.

Blev ju som sagt tyvärr ingen provrdining av den vita, men provade faktiskt en 6-åring e. Cardento. Den har dock ingenting med den vita att göra, utan den provred jag av en helt annan anledning. Jag ska nämligen ha en häst som "sommarjobb", dvs köpa en relativt billigt, rida, utbilda och tävla den under sommaren, för att sedan sälja den. Denna polle hade typ gått 1 meter tror jag, och var faktiskt riktigt trevlig! Lite pigg och busig kanske, men den kan nog bli fin.











Eller hur har den fin färg? Fast på bilderna ser den kanske brun ut, men i verkligheten är den borkfärgad. En ganska ovanlig färg på stora hästar som jag gillar väldigt mycket =)

Kommentarer
Postat av: johanna

hur gammal var den!! Ett halvsyskon till lillen:D

2009-05-05 @ 20:28:35
URL: http://johannayoghurt.blogg.se/
Postat av: johanna

haha läste lite slarvigt kanske;P

2009-05-05 @ 20:29:44
URL: http://johannayoghurt.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

Fin:) ska vi bilda Cardento-gäng eller?!;) ska ni köpa den?:) gå in på msn:;D haha<3

2009-05-05 @ 20:43:58
Postat av: Lina

Bork är snyggt på stora hästar.

Jag provred ett sto som var borkfärgat häromdagen.

Tyvärr passade vi inte ihop annars hade jag lätt köpt den ;)

Men den där såg riktigt fin ut :)

2009-05-05 @ 20:44:14
URL: http://slevins.blogg.se/
Postat av: Julia Johansson

vad fin:) ska vi bilda Cardento-gäng eller?;) ska ni köpa den?:) gå in på msn;D haha<3

2009-05-05 @ 20:46:48
Postat av: Julia

oj!! blev visst flera;)

2009-05-05 @ 20:57:41
Postat av: Malin Andersson

Hej, rolig blogg! Jag tänkte att jag kunde vara med i cardento-gänget med mina två ;) Hoppas allt är bra med dig! :)

2009-05-06 @ 18:41:37
Postat av: Anonym

hästen du rider där e 7 och har gått 110 tror jag! men var är du o prov rider henne? hon bor ju på bokeslätt kännde inte igen bakrunderna på bilderna!

2009-06-10 @ 13:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0