Jaha, då var SHS över för i år...

Åkte till Globen idag med. Lyckades hålla hårt i pengarna även idag. Det enda jag gjorde var att beställa ett stalltäcke till Zazou. Blev ett Horseware Amigo. Sen så lämnade jag äntligen in min CWD nosgrimma för lagning, sömmarna har ju börjat gå upp. Detta betyder att jag för första gången lyckats hålla mig ifrån att shoppa upp halva globen! :D

Här är iaf bilder på sakerna jag köpte igår:

Horeware utetäcke till Zazou. Sasha (vår hund) skulle promt ha med sina tassar i bilden!


Zazou var såklart (som ni ser)  jättetacksam och lycklig över sitt nya täcke!


Anna Scarpati schabrak. Det blev inte alls ett sådant scharbrak som jag tänkt mig. Ville köpa ett lite mer ovanligt, kanske lite färgglatt, men det blev som vanligt att jag kom hem med ett stilrent men småtråkigt istället. Nästa gång jag köper ett, då måste jag köpa något med roligare färger!




Så nu att bilderna blev jättedåliga, framförallt färgerna ser jättekonsiga ut. Kanske tar bättre bilder någon dag!


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

amigotäckerna är superbra !

2009-11-30 @ 13:11:07
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina saker :D

2009-11-30 @ 14:12:52
Postat av: Anonym

Det är oftast finare med stilrent :)

2009-11-30 @ 16:03:11
Postat av: linda

Kommer du till Gbgs horse show också? ;) för det skulle vara väldigt kul!

2009-11-30 @ 17:58:45
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh jag bara måste säga att Zazou är en utav de charmigaste hästarna jag sett :D så söt! Tror hon kommer bli superfin när du har format henne och utbildat henne lite mer :) det har man ju fått sett att du lyckats bra med innan :D

2009-11-30 @ 19:34:13
URL: http://mikaelaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0