Dagens ridpass

Red ut en liknande runda som igår på Ture. Idag red jag dock aningen längre, samt körde lite galopp. Red i skymningen och han var väldigt spooky. Rundan tog typ en kvar längre än vanligt bara för att han skulle stanna 5 gånger vid saker han tyckte var läskiga och inte ville gå förbi.

Just det, jag ramlade av också :p Typ 5 min hemifrån. Jag satt och skrittade upp för en uppförsbacke, när han plötsligt fick för sig att något var jätteläskigt och slängde sig runt. Jag gled runt på halsen och hängde där ett tag innan jag bestämde mig för att det nog var bäst att ge upp och släppa taget. Landade lite snyggt på fötterna. Gud, hoppas ingen såg, det måste sätt jätteroligt ut haha!


Det är inte samma bild som sist, han gör ju som sagt sin grimas ganska ofta, haha


Gjorde ett videoinlägg idag också där jag svarar på några fler frågor. Men det går så jäkla segt att ladda upp, så vi får se om det kommer ikväll eller imorrn!

Kommentarer
Postat av: Julia

den snyggaste såkallade avfallningen du måste ha gjort är nog när du skulle hoppa upp på ture i hammarö;) du tog ett ganska snyggt skutt rakt över o då VAR det folk som såg:P hahahah<3

2009-10-01 @ 19:31:16
Postat av: camilla

haha ramla av min häst i helgen i skogen, var en liknande avramling, jag skrattar alltid lika mkt för mig själv & hoppas att ingen har sett mig xD

2009-10-01 @ 19:42:56
Postat av: marita

gud va söt Ture är (=

2009-10-01 @ 19:57:29
Postat av: Jk

så söt ture ;) så gjorde två kusar jag brukade ta hand om. kommer ihåg att dom som tuggade eller nått samtidigt som tungan var ute. lagomt charmigt ;)

2009-10-02 @ 00:03:42
URL: http://jjessica.blogg.se/
Postat av: Katarina

Haha, vilken rolig häst!

2009-10-02 @ 12:08:56
URL: http://teaaftereight.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha så gjorde han åt oss när vi var och fodrade åt min häst i Hamre, jätte söt:)

2009-11-05 @ 15:53:55
URL: http://hobbyryttaren.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha så gjorde han åt oss när vi var och fodrade åt min häst i Hamre, jätte söt:)

2009-11-05 @ 15:54:09
URL: http://hobbyryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0