Filmen från sista klassen i Norge

Här kommer filmen från igår. Gud, det känns verkligen som om det var mycket längre sen än igår! 

Inte en av våra bästa rundor direkt ser jag nu. Kändes faktiskt bättre när jag red. Ibland är det så, och ibland (oftast faktiskt) är det tvärtom, att det känns värre än vad det ser ut. Aja, har ju lovat att lägga upp den så här kommer den: 

Det är en 140 vi hoppar.


Haha såg ni hur han försökte gena efter den där gröna, vågiga plankan?! Jag höll nästan på att åka av! Såg ut som om vi tappade rytmen lite efter det faktiskt. Han blev lite uppspelt och stark, och min ridning blev lite forcerad. Det var nog därför vi även rev oxern efter kombinatonen.

Och ja, det är skakigt filmat :p Vet inte vad det tagit åt mamma, jag som tycker hon brukar filma ganska bra!

Kommentarer
Postat av: my

Haha, ja han såg rätt taggad ut faktiskt om man jämför med hur han brukar se ut ;) Förresten, får man alltså tävla utan väst i Norge? Skönt värre isf! :D

2009-10-13 @ 00:18:33
Postat av: josse

Tråkigt med rivningarna... Ser faktist ut som att han blir lite mer taggad efter den svängen efter det gröna! :D Tycker att det var en helt OK runda <3



Kan passa på att skriva att jag har en fråge tävling på min blogg om någon vill titta in? Priset är en designad header av mej ! :)

2009-10-13 @ 06:52:25
URL: http://josefinz.bloggsida.se
Postat av: anna

man kan inte alltid rida perfekt,

men jag tycker ändå att det var en fin runda (:

2009-10-13 @ 07:49:57
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

haha, bushäst ;) tur att du satt kvar iaf ^^

2009-10-13 @ 08:14:02
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ser lite hänigt och slänigt ut, speciellt efter planket. Ser ut som du sitter i stolssitts? Men annars en rätt bra rytm :) Det kan inte alltid går perfekt ;)

2009-10-13 @ 08:41:24
Postat av: Therese

Jag tycker att det såg riktigt bar ut! =)

2009-10-13 @ 12:41:19
Postat av: Anonym

juniorer skall ha väst även i norge. men detta var en internationell tävling och där gäller helt andra regler =)

2009-10-13 @ 15:08:08
Postat av: M L I

Jag tycker du rider så himla mjukt, lugnt och fint!!

Och din häst hoppar ju som en gud.

2009-10-13 @ 15:18:54
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

Tävling i min blogg! Du har bl.a möjlighet att vinna biljetter till Göteborg Horse show och specialdesignade priser! Kika in min blogg för mer info. ^^

2009-10-13 @ 17:22:34
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Tuva

Synd!:/

2009-10-13 @ 20:47:36
URL: http://rohannesroan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0