Visste ni att...

... jag kommer på praktiskt taget alla bloggideer på hästryggen! Det är även där jag oftast får de bästa ideerna som har med skolan att göra, typ vad som ska hända i min novell eller vilket ämne jag ska skriva om i min uppsats. Det behöver ju inte alls ha något med hästar att göra, utan jag fylls liksom av inspiration och ideer av alla dess slag.

Har ju inte ridit så jättemycket de senaste två veckorna känns det som, så det kanske är däför jag har brist på just dem varorna för tillfället (som ni kanske har märkt :p)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: tack så mycket!:) hoppas ni hittar felet på wembley snart.

2009-10-14 @ 22:29:32
Postat av: Hanna P

det är ju jättebra att du har ett medel för inspiration :)

2009-10-15 @ 15:15:37
URL: http://www.hannapersson.com
Postat av: Anonym

Känner igen mej hhaha!

2009-10-15 @ 16:34:12
Postat av: Micaela

Håller verkligen med! Man får massor med inspiration av att rida.

2009-10-15 @ 16:52:57
URL: http://wivallius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0