Dagens ridpass

Hoppade som sagt Lizza. Hon var jättefin!



Om ni undrar varför vi filmar så mycket runt omkring så är det för att vi kommer att använda denna som en försäljningsvideo.


Sen red jag Ture på volten också. Gjorde skolorna i alla gångarter. Sen red jag på en 8:a i galopp med ett byte på medellinjen. Denna övning tycker jag är jättebra, att bara sitta och rulla på några varv. Kan ine hästen byta kan man lägga en bom på medellinjen som hjäp. Eftersom jag inte hoppat honom på två veckor tog jag ett par språng på 130 också.


Efter det red jag ut en skrittur på Wembley.

Kommentarer
Postat av: nyfiken

vad är det för snygg jacka du har på dig? :)

2009-09-13 @ 09:25:44
Postat av: Mikaela svarar

Det är en Kingsland =)

2009-09-13 @ 20:05:45
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Mikaela svarar

Det är en Kingsland =)

2009-09-13 @ 20:09:17
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0